Im bäck!

Go'kväll på er alla söta och sköna läsare!

Jag hoppas ni har saknat mig i några timmar för jag har saknat er haha.
Ni kanske undra varför jag inte uppdaterade bloggen på några timmar?
Jo det var för att jag pluggade och efter jag hade pluggat blev jag så trött att jag somnade!

Jag sov verkligen som en stock haha.
Jag blev så trött att jag somnade från klockan 15:00 till 20:00.

Jag kommer säkert få det galet svårt att sova inatt.
Jag får helt enkelt tvinga mig själv till sömn haha.

I det tidigare inlägget så frågade jag er vad ni hade ätit för lunch och jag såg att de flesta av er inte åt lika god lunch som mig haha.
Men nu frågar jag er om någon av mina läsare också har sovit under dagen idag?
Du kanske kom hem från skolan och sov direkt? Eller?

Kommentarer
» vanessa

nej jag sover inte efter skolan om det inte är fredag eller att ja har studie dag för att annars har jag så himla svårt att sova och jag är inte direkt en morgon männsika om man säger så.

puss

2010-02-11 // 20:31:39
» Bea

Jag sommnade idag under matte lektionen, på rasten och sen när jag kom hem vid kl 3 till kl 9

2010-02-11 // 21:12:38
» Anonym

Nej, om jag sover på dagen kan jag inte somna på kvällen, och då kan jag inte gå upp på morgonen:(

Dessutom så skulle jag ju till träningen, då kan man inte sova;)

Btw, jag frågar dig igen Bryan, gillar du Ne-Yo? Jag få bara en känsla att du inte gör det? Kram på dig<3

2010-02-11 // 21:31:18
» Anonym

jag sover aldrig på dagarna fan.. knappt på nätterna haha

2010-02-11 // 21:45:16
» Anonym

snälla bryan jag vill veta vilken nyhet du fick i inkorgen på facebook igår. föööööör nyfiken haha :D

2010-02-11 // 21:47:06
» Victoria

jaa faaan jag sov under matten och under natur och lite på hotell lektionen och sen när jag kom hem:D

fast jag har ingen problem allls att somna på kvällen jag kan typ sova när som helst vart som helst:D

2010-02-11 // 21:57:39
» sofia

jag sov från 7 till 9 på kvällen typ, gaaalet skönt :D

2010-02-11 // 22:43:24
» Lii

Jag hade antagligen gjort det om jag inte var tvungen att åka till dansträning ^^

2010-02-11 // 23:41:37
» nicho

hahaha shit, kan aldrig sova på dagen asso :o

2010-02-12 // 14:04:21
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback