Inter - Chelsea, gör din röst hörd!

Go'kväll alla goa läsare!!
Jag laddar inför matchen mellan Inter och Chelsea!
Shit vilken match det kommer bli, den här matchen har allt man kan önska sig!
Grymma spelare, grymma tränare och en grym arena!
Jag håller inte på något av lagen men som fotbolls älskare hoppas jag på en super bra match!
På vägen hem från gymmet idag så pratade jag och en kompis om matchen, jag frågade honom vilket lag han tror vinner ikväll och han svarade - Chelsea. Ska jag vara ärligt tror jag också det, visst spelar de på borta plan men jag tror ändå att Didier Drogba kommer skapa oroligheter för Inter backlinje och sedan trycka in ett mål!

Det här är en match mellan tränarna också!
Mourinho som är tränare för Inter har tidigare coachat just Chelsea.
Ancelotti som nu är Chelsea manager men tidigare coachat Inter's rivaler Milan!
Två otroligt bra tränare, vem vinner ikväll? Vi får väll vänta och se ;)
Innan jag avslutar inlägget så vill jag att du gör din röst hörd genom att kommentera!
Hur tror du matchen slutar?
Vem vinner? Inter eller Chelsea?

Kommentarer
» sarita

jag hoppas chelsea :D

2010-02-24 // 20:20:01
URL: http://zcara.blogg.se/
» Anonym

Hoppas Inter vinner..



Kan du inte berätta hur ditt gym schema ser ut?

Kör du helkroppspass eller delar du upp det? Om du delar upp det så vill jag gärna läsa hur du kör :)

2010-02-24 // 20:22:01
» ;)

Tror på chelsea, för Inter är ju så jävla dåliga i champions league.. 2-1 til chelsea blir det!

2010-02-24 // 20:42:25
» nicho

Chelsea kommer nog ta hem det här! :D

2010-02-24 // 20:47:20
URL: http://nichow.blogg.se/
» sahra

Min store brooor som är 18år är en sjuukt stoor chelsea fan,han har gått runt och snackat om den här matchen hela dagen, hahaha,, han åkte ända till england för att se chelsea spela och såklart sina två favoritspelare drogba och lampard! iallafall så tror jag chelsea vinner matchen,, dom har ju som sakt målmaskinen drogba:D:D:D enjoy the match and may the best team win!<3

2010-02-24 // 20:49:48
» sahra

min store bror som är 18år är en galeen stoor chelsea fan, han och hans kompisar har gått runt och snackat om den här matchen hela dagen,, aboow snacka om nööördar!! han åkte till och med ända till england för att se chelsea och såklart sina två favoritspelare Lampard och drogba! med anyways så tror jag opch hoppas chelsea vinne,, sjukt bra äär doom,, plus att dom har målmaskinen DROGBA!:D

2010-02-24 // 20:54:21
» Moreno

KOM IGEN INTER!!:D

2010-02-24 // 20:57:48
URL: http://afilaow.blogg.se/
» Anonym

Inter!

2010-02-24 // 21:11:20
» Anonym

CHELSEA IN MY HEART

2010-02-24 // 21:31:54
» difaren

Tror på 1-0

2010-02-24 // 21:41:16
» Jasmin !

ajajaj asså! Drogba missar ju bästa positionerna :O

men jag tror han lägger en nästa halvan ;)

2010-02-24 // 21:48:00
» Victoria

jag tror faktis på en rätt så jämn match men det lär nog bli 1-1 eller 1-2 till chelsea eftersom att inter backar hemmot rätt så bra

2010-02-24 // 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback