Måååndag!

Tjena Heeey...

Jag kom hem från en jobbig träning för ett bra tag sen. Ja precis, en jobbig träning.
Idag så hade jag fotbollsträning men det var ingen fotbollsträning utan vi hade fysträning.
Fyfan vad det var jobbigt, det var längesen jag hade fysträning. Helt seriöst jag tror det här var första gången på ett år. Det var verkligen asjobbigt men jag klarade det i alla fall.
Efter träningen var jag heeelt slutkörd, orkade inte ens stå upp... Orkade knappt hålla upp armen i luften...
Orkade knappt stänga dragkedjan till väskan hehe, ah ni förstår hur trött jag blev efter träningen.

Nu ligger jag här på sängen och ska strax äta, Åh vad gott det ska bli med mat.
Jag spanar in snart igen så gå ingenstans haha!

Kommentarer
» sarah

kan inte du berätta lite om dina närmaste kompisar? inte typ berätta allt om de så att dom blir stalkade haha men du nämner ofta nebben, mecko och freddie eller något, vem är dem?:P

2010-02-01 // 21:41:14
» Anonym

En fråga; hur ska din "drömtjej" klä sig? typ soft, classy, väldigt "tjejigt" eller en blandning. describe plz (A) ;)

2010-02-01 // 21:46:39
» Anonym

Jag tycker du borde ha frågestund! :)

2010-02-01 // 21:46:45
URL: http://legimite.blogg.se/
» YOSHI

Hahah varför är det där lilla fysträningen så jobbig när du gymmar nästan 5 ggr per vecka ? :D

2010-02-01 // 21:47:22
» someone!

hej vet att detta låter konstigt men första gången jag såg dig tänkte jag "wow" Jag vet precis vad du menar när du säger att din dröm tjej ska vara perfekt men ändå hittar du ingen samma sak är det för mig fast "drömprins" da. Jag vet tycker att vi har samma musik smak. och varje gång du skriver något på din blogg om låtar, artister och skit, känner jag samma sak att vi passar ihop:P!. Har försökt att få tag på dig men det blev lite svårt så jag skriver här ist. Hoppas vi kan ta kontakt någon gång :P!.

2010-02-02 // 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback