Måndaaag!

Hey på er alla söta och sköna läsare!
Jag är helt hype, jag är på väldigt bra humör idag ska ni veta!

Är i rummet och lyssnar på musik, jag har nästa maxat volymen haha, ni anar inte asså! Basen dunkar som fan.
Mamma är hemma men konstigt nog så klagar hon inte, kanske för att hon gillar Rihanna's låt Rude Boy lika mycket som mig hahah.

Men anyways, min dag har varit rätt så lugn...
Det är galet kallt ute, skoja inte! Så fort jag tar ut handen från fickan för att byta låt på iPoden så vill jag stoppa in handen i fickan igen så snabbt jag kan. Så kallt är det!

Nu ska jag packa väskan och börja röra på mig mot gymmet, på tal om väskan så kom Pappa hem från gymmet med en ny träningsväska till mig igår!
Den är riktigt najs. Stor är den med många fickor och lite snygga mönster!
För er som undrar så tänker jag köra rygg, biceps och axlar idag.

Och juste innan jag avslutar det här inlägget så undrar jag hur det gick för er att er till skolan imorse!
Gick det bra med tågen/bussarna? För mig var det inga problem faktiskt.
Shit vad aftonbladet snackar bullshit haha!

Kommentarer
» sara

det tar en min att gå så hehe

2010-02-22 // 17:13:37
» BS

de va helt sjukt kallt, -21 när jag gick hemifrån!! :O

då på väg från busshållplatsen till skolan... men inga problem med bussarna på väg TILL skolan, men på hemvägen var 2 jävla bussar in ställda.. -,-

2010-02-22 // 17:21:03
» pegah

gick inte ens till skolan haha :)

2010-02-22 // 17:33:49
URL: http://iraniieunge.blogg.se/
» Förbannad

21 fittminuusgrader väntar på buss i 2 timmar inget händer. 5 första bussarna va fulla. JA SKET I ALLT OCH GICK HEM IGEN!

2010-02-22 // 17:33:57
» Anonym

Varför kör du inte bara hela kroppen när du kör på gymmet?

2010-02-22 // 17:41:42
» Anonym

Haha bryan du gick från att hata rihanna och hennes nya låtar till att älska dem. Rude boy är fett bra, jag lyssnar på den 24/7.

Btw, håller med kommentaren från "Förbannad", EXAKT samma grej hände mig men jag gick till skolan ändå. Jag har ALDRIG i mitt liv frusit så mycket som idag.

2010-02-22 // 17:42:24
» nicho

haha även fast jag bor nära skolan så måste jag fan klaga, det är vår om 7 dagar (enligt almanackan) haha trodde att vädret skulle bli bättre men wtf, det har varit sol och himlen har vart blå hela dagen, men endå är det sjukt kallt? kunde fan inte andas när jag var ute haha ^^

2010-02-22 // 17:45:10
URL: http://nichow.blogg.se/
» BBB

3 FUCKING TIMMAR TOG DET FÖR MIG!! AFTONBLADET SNACKAR EJ BULLSHIT, THEY TALK SOME REAL SHIT. NEVER AGAIN ASSÅ

2010-02-22 // 17:51:47
» sämsta dagen ever

min restid till skolan och tbx tog sammanlagt fyra timmar.. fryser fortfarande. vet inte om jag ska till skolan imorrn ifall det är så här igen :( ryser när jag bara tänker på det..

2010-02-22 // 17:55:48
» sara

mitt sportlov börjar idag :D

2010-02-22 // 18:10:15
» Random Chick

DET TOG FYRA TIMMAR FÖR MIG ATT KOMMA TILL SKOLAN!!!!!!!! DET TAR VANLIGTVIS 40 MIN FÖR MIG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH OCH IDAG SLUTADE JAG KL4 OCH JAG KOM HEM 8!!! TRO MIG AFTONBLADET VET VAD DOM SNACKAR OM!

2010-02-22 // 19:48:09
» E

JOO DOM VET EXAKT VAD DOM SNACKAR OM! DE TOG NÄSTAN TVÅ TIMMAR FÖR MIG ATT ÅKA HALVA VÄGEN TILL SKOLAN OCH VANLIGTVIS TAR DET EN HALV TIMMA! SÅ JAG GICK AV OCH ÅKTE HEM IGEN! MEN DOM SA ATT DET GÅR SNABBARE ATT GÅ ÄN ATT TA BUSS!!

2010-02-22 // 21:00:46
URL: http://elhuun.blogg.se/
» Victoria

jag ville inte ens chansa att åka till skolan för direkt efter skulle jag jobba-.-

och som tur det!!

för annars så skulle jag vara fast i gullmarsplan eftersom att tågen inte gick från gullmarsplan till thorplan eller vad den heter! tur det asså!

men imorgon måste jag till skolan eftersom att man har serveing:(

2010-02-22 // 22:10:46
» sandratasic

ååh vilken snygging :D

2010-02-22 // 23:02:44
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback