Måndag!

Hejsan på er!

Ni alla vet vad det är för dag idag, just det. Måndag!
Det innebär att man är trött, visst alla kanske inte är trötta men alla är i alla fall lite trötta.
Jag är inte jätte trött som jag brukade vara rätt ofta förra veckan utan jag är bara lite små trött.

Jag hade bara en lektion idag, hade inget att göra efter skolan så jag och Mecko åkte in till stan.
Jag hittade faktiskt ett par jeans som jag testade och sedan köpte.
Det satt verkligen jätte bra på mig, köpte ju några tröjor för någon dag sen så jag ska ta och testa om någon av mina tröjor jag köpte passar med mina nya jeans.

Men innan jag gör det tänker jag käka något för jag är hungry ;D

Kommentarer
» melody

haha den där katten ser ut som dej :)

2010-02-08 // 15:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback