Milan - United

Ikväll börjar det vi alla fotbollsälskare har väntat på...
Champions League!
Ikväll spelas en av säsongens bästa matcher, ni alla vet vilken match jag snackar om.
Milan mot Manchester United!
Det kommer bli en bra match, Rooney mot Nesta. Rooney är i storform nu och Nesta är en av de bästa backarna när det väl gäller! Nani är också i någon slags storform skulle jag vilja säga, han har legat bakom många mål i de senaste matcherna och även gjort mål själv.
Fokusen ligger också på David Beckam som spelas mot sitt älskade United som han lämnade för sju år sen.
Det ska bli otroligt kul att se den matchen, håller inte på något av lagen men älskar man fotboll så är det här en match som man älskar att se på.
Här bjuder jag på de troliga startelvorna.

AC Milan:
Dida
Abate, Nesta, Thiago Silva, Antonini
Beckham, Pirlo, Ambrosini
Pato, Huntelaar, Ronaldinho.

Manchester United:
Van der Sar
Brown, Ferdinand, Evans, Evra
Fletcher, Scholes, Carrick
Nani, Rooney, Park.

Det finns bara ett problem, jag ska på träning senare ikväll och kommer att missa den första halvleken!
Fyfan vad surt haha, jag som vill se matchen från start.. när de står i spelartunneln och sen när de springer upp på plan och Champions League låten spelas upp... Fan då!

Jag duschar alltid efter mina träningar men ikväll tänker jag komma ombytt till träningen, tänker ha fotbollsskorna i handen och sen efter träningen slänga på mig jackan byta skor och skynda mig hem för att hinna se så mycket av den andra halvleken som möjligt!

Nu innan jag avslutar inlägget tänker jag ställer er lite frågor som jag vill att ni svarar på.
Är det någon mer än mig som har träning ikväll? Som missar halva eller hela matchen?
Vilken match tänker du se på? Milan - United eller Lyon - Real Madrid?
Vilket lag tror du vinner ikväll, då syftar jag på Milan - United?
Tror du Beckham skruvar in en frispark? Tror du Beckham kommer att fira om han gör mål?

Ska bli kul och läsa era svar hehe.
Längtar jag som fan till att få se matchen!!!

Ska bli nice att få se Dinho showa lite med United's backlinje hehe!

Kommentarer
» Kungen

Ska se Real matchen men, Milan-United 0-1.

Jag ska försöka se lite Milan

Vad tror du?

2010-02-16 // 19:19:12
» BS

Jag ska lätt se united-milan, den kommer bli grym!! jag tror på 2-2.. hoppas på det iallafall, men united är favoriter. Hoppas Dinho når sin toppform, och leker med alla på plan. Tror faktiskt att beckham sätter en frispark ikväll, men han kommer fira diskret :P Men viktigast för milan ikväll: stoppa rooney, han är glödhet!! (Oj skrev fööör mycket :P)

2010-02-16 // 20:09:54
» BS

föressten, måste berömma de här inlägget.. riktigt bra, kul att du ställer frågor o så.. lite synd att du inte verkar ha så många läsare som är intresserade av fotboll :/

2010-02-16 // 20:11:46
» Victoria

Jag ska LUNGT se real matchen eller håller på och kollar på den för man e ju en MADRIDISTA!!:D

och självklart så tror jag då på madrid och tror faktis det blir higuain som gör mål:)

och på untied och millan så står det nu 1-1 men jag tror att det blir untied som vinner där med 3-2 :)

och tror inte beckham gör mål och om han gör så lär han inte fira det:)

2010-02-16 // 21:25:39
» BS

Victoria, du borde fan börja satsa ;) men fan, blir svårt för mitt milan att gå vidare nu.. :( men tror att real fixar de

2010-02-16 // 23:06:51
» Sara

ASÅ FUCK IT ATT REAL INTE VANNNNNNNNNNNN .

BITCH ASSSSSES

fast visste att Man Utd skulle vinna.

2010-02-16 // 23:28:24
» Anonym

Milan förlora tack vare billigt mål, men Ronaldinho gjorde vad han skulle göra

2010-02-17 // 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback