Najs tjejer!

Fan vad najs!
Jag läste precis klart alla kommentarer på inlägget under denna..

Nu vet jag hur tjejerna som läser min blogg håller igång ;)
Kul att ni också håller igång precis som mig, det verkar som att många av er går på dans!
Det är ju fett med najs, hela kroppen tränar ju då. Läste också att vissa spelar basket och fotboll!
Najsen haha, jag var bara lite nyfiken hur tjejerna som läser min blogg är och nu vet jag exakt hur ni är :)

Jag undrar om de tjejerna som latar sig och inte tränar något har läst era kommentarer.
Om de nu har gjort de så antar jag att de har fet ångest haha!

Det var runt 40 kommentarer... 40 positiva kommentarer.
Imponerande tjejer, imponerande!!

Nu när jag ändå skriver om er tjejer och eran träning så ta och kolla på den här videon, den är endast 30 sekunder så tryck på play.
Du får ett bra tips på hur du tränar ryggen och RUMPAN!

Kommentarer
» sara :)

yees tack så jävla mycket bryan!



jag har alltid velat ta bort min stora feta äckliga arsle! <3



btw, kan du inte lägga upp videor och bilder från då du började blogga dom funkar ju inte längre för ditt youtube konto spärrades :(



kärlek & respekt <3

2010-02-24 // 19:10:59
» Anonym

haha där ser man... vilka sköna läsare du har! ;)

2010-02-24 // 19:30:00
» Jessica

Haha jag tränar aldrig så jag borde kanske få ångest nu? Men nu så är det ju så att träning är farligt för kroppen! Det är ju när man tränar man skadar sig! ;D

2010-02-24 // 19:59:04
URL: http://afrotastic.blogg.se/
» nicho

va söta läsare du har ^^ tror nog att du får fortsätta ställa sånna här frågor så många kan svara ;)

2010-02-24 // 20:17:22
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

BADÄÄÄM!! vilken rumpa fan xD

2010-02-24 // 20:19:38
» Jennifer

Det är klart att man tränar, Det är ju skönt för kroppen och man mår så bra efteråt!

Jag skulle aldrig kunna leva utan träning

2010-02-24 // 21:27:39
URL: http://babyjennifer.blogg.se/
» Lii

sån Badonkadonk asså XD

2010-02-25 // 00:52:35
» Anna

Tvivlar starkt på att alla dom 40 som kommenterade ditt inlägg faktiskt "håller igång". Människor har en tendens att bre på ganska rejält när dom berättar om sig själva. ;)

2010-02-25 // 01:51:21
URL: http://hgss.blogg./
» Rosa

Driver du med mig?

När hon tränar rumpan gör hon den fastare vilket leder till att rumpan blir ännu större :s Ser nästan lite fejk ut :/ Dock så skulle det ju inte skada om just den där sortens träning gav en fastare rumpa. Inte en fastare och större (:

2010-02-25 // 20:33:34
» Anonym

asså den där övningen tar inte ens mkt på rumpa, tränar 4 ggr i veckan så jag vet... de e mer svank/ korsrygg

2010-02-25 // 23:10:21
» -

okej, visst är de en bra övning, förutom att hon som gör den i videon troligtvis kommer att få problem med ländryggen, eftersom att hon gör den på fel sätt..

2010-02-26 // 00:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback