Natti natt ♥

Jag tänker inte skriva så mycket utan jag säger go'natt med dessa bilder och denna underbara låt.
Den här låten är en riktig klassiker, när jag var mindre... när jag gick i 8an så lyssnade jag på den här låten heeela tiden.. i love it!



I wanna be everythin your man's not
And I'm gonna give you
everytime little thing I got
Cause you are more than a man needs
That's why I say you're truly my destiny
I'm gonna get cha
If it takes until forever...

Sov gott och dröm sött, vi hörs imorn. PUSS!

Kommentarer
» Anonym

godnatt ---,-

2010-02-26 // 01:11:32
URL: http://hilals.blogg.se/
» ;)

Fyfan vilken skön låt... aldrig hört den faktiskt.. :S och jag e också 91a hehe..

2010-02-26 // 10:28:41
» Anonym

Skit ful du är:) din blogg är skiiiit tråkiigt walla!.. fett:S tråkig! Nåt nytt för dig att leka med bilder haha? Retard:D

2010-02-26 // 10:59:27
» Olivia Malmquist

bryan ledsen att säga det, men din musik har börjat suga riktigt mycket. gillar inte alls låtarna du lagt upp de senaste veckorna. började läsa din blogg just för du hade bra låtar, men inte längre :(

och du sa att spotifylista#4 var på g? vad hände?

2010-02-26 // 12:00:02
URL: http://oliviamalmquist.blogg.se/
» nicho

"olivia malmquist" vad säger du? bryan har alltid sköna låtar! Tycker själv att den här låten var riktigt nice, texten var grym! ^^

2010-02-26 // 14:16:33
URL: http://nichow.blogg.se/
» sara

ett tips om du ska lägga upp bilder så borde det vara på något intressant, typ som några av dina resor eller något. Vi har sett dig bryan vi förstår att du tycker om ditt utseende så mycket och vi vill inte att du delar med dig den så mycket

2010-02-27 // 00:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback