Natti natt ♥

Nu får det räcka med mina oseriösa "bebisbilder" hehe.

Kvällen har närmat sig sitt slut och jag tänker fan ta och sova nu.
Jag kommer sova bra inatt, jag har tränat och är slut i kroppen vilket innebär att jag är lite trött.
Jag har beställt vapor vilket gör mig glad.
Det innebär att jag har en mix av trötthet och gladhet haha, det tyder väll på att jag kommer sova gott inatt.

Imorgon har jag ingen skola, eller jag har skola men jag har inga lektioner.
Vi ska på studiebesök och träffa f.d. landslagstränaren Tommy Söderberg,
(numera tränare för Sveriges U-21)

Nu ska jag inte hålla er uppe hela natten, så godnatt säger mulatten.
Haha, ne men go'natt på er säger jag med denna sköna låt och denna bild.


Hey girl, You make a young boy wanna say yeaah!

Kommentarer
» Melody

gonatt pojk

2010-02-10 // 01:53:49
» Kicki♥

Fett snygg blogg!

2010-02-10 // 08:25:04
URL: http://membersonly.blogg.se/
» Anonym

vad dricker du bryan? vi vill dricka samma sak.

2010-02-10 // 10:58:50
URL: http://sagalomia.blogg.se/
» jennifer

ååh...du har ju en ny funktion? att man kan ringa dig, har funderat skit länge men jag vågar fan inte :O hahah jag vet inte vad jag ska säga lr fråga! Så vet inte om jag ska ringa lr inte!

2010-02-10 // 14:04:40
URL: http://jenniifergulliksson.bloggagratis.se
» Louise

du är så jävla heeeeeeeet o söööööööt o kaaaatttt! allt! finast i världen. Finare än crhis brown och alla! väljer dig framför alla hihi :) jag tycker du borde göra en låt till oss läsare, du har så fin röst!



SNÄLLA! jag gör vad som helst, if u know what i mean;) jag ringer dig genom din blogg om du gör en låt :D

2010-02-10 // 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback