NIKE MERCURIAL VAPOR SUPERFLY

Igår skrev jag att jag beställde ett par Nike Mercurial Vapor Superfly.
Jag skrev det inlägget rätt så sent och skrev att jag skulle skriva mer om skorna idag.

Jag har alltid lirat med Vapor, det är den bästa fotbollsskon enligt mig och många, många andra!
Jag beställde ett par Superfly igår kväll, för er som är intresserade av fotboll och fotbollsskor så ska jag säga att Vapor V är inte de proffsen har. Proffsen har Superfly så bli inte lurade och köp Vapor V som säljs på Stadium och de andra sportbutikerna här i Sverige. Det är en stor skillnad på Vapor V och Superfly...

Jag tror knappt de säljer Superfly här i Sverige, jag har faktiskt inte sätt några.
Men hur som helst så beställde jag den sexigaste färgen enligt mig.
Fan vad jag är glad! Längtar som fan till de kommer!
Det tar upp till 7-14 dagar till de kommer så jag måste ha tålamod hehe.

Världsspelare som Cristiano Ronaldo, Robinho, Zlatan, Theo Walcott, Drogba, Daniel Alves och Pato
(för att nämna några) Spelar med Nike Mercurial Superfly.
Fan vad nice, nu kommer jag känna mig som en stor spelare när jag lirar med de hehe ;)
Jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar tills de kooommer!! :D


När mina har kommit så tänker jag också spela in en sån här video :P
Nu får det räcka haha, jag skriver mer om skorna när de har kommit!
Fyfan asså, dagarna kommer kännas så sega nu!

Kommentarer
» Anonym

heey Bryan, undrar om du vet nåt om Club Play? asso har hört att man MÅSTE visa leg för att komma in men.. man brukar få komma in om ser lite äldre ut ibland.. Vet du nåt? :)

2010-02-10 // 19:53:00
» Champions League

"Det är inte skorna som gör spelaren, det är spelaren som gör skorna!" Tänk på det..

2010-02-10 // 20:04:29
» Christopher

Jag har de svart/gula Superfly, jag köpte dem på Stadium XXL för 3599kr i augusti.



Vad gav du för dem? :)

2010-02-10 // 20:09:10
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
» Anonym

fett snygga skor!! riktigt proffesionellaa grejer, trodde faktiskt att vapor V var samma som de, bra att du sa att de var olika! de kommer ge dig en helt ny känsla då du rör bollen ;)

2010-02-10 // 22:35:52
» BS

de där skorna känns verkligen speciella, du får lova att spela in en sån video!! :D jag vill uppleva känslan som du får då du öppnar lådan

2010-02-10 // 22:38:47
» Nasra

Bryan! äru inte glad! arsenal vann mot Liverpool! äckligt viktigt!! :)

2010-02-10 // 22:53:19
URL: http://nasradubad.blogg.se/
» alåå

dom vita o dom silvriga e lätt kattigast

2010-02-10 // 23:49:53
» Anonym

olika stadium butiker har haft superfly sen den lanserades... 2799:-

2010-02-20 // 00:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback