Nyheten

Ni kommer väll ihåg när jag skrev att jag kanske skulle till USA och plugga samtidigt som jag pluggar.
Det var ett college i Texas som funderade på att ge mig ett scholarship men det blev inte av.
Det var så att han som ville ha mig till den skolan i Texas var assisterande tränare för skollaget i Fotboll.
Nu har han lämnat skolan i Texas och blivit första tränare i en annan skola i Atlanta (Georgia).

Nu när han är första tränare så kan han bestämma vilka han vill ge scholarship till.
Han kontaktade mig imorse och jag blev helt överraskad.
Jag har pratat med Mamma och Pappa de säger att jag får bestämma vad jag vill göra.
Jag tvekar lite och då är de ju inte bra, man ska inte tveka så jag tror faktiskt jag ska tacka nej.
Jag pratade även med min syster Liza och hon sa att jag ska tacka nej och komma till henne i London efter jag har tagit studenten och provträna med lag i England istället.
Jag vill ju bli fotbollsproffs så det kan kännas onödigt att åka till USA och förlora 4 år där...

Kommentarer
» BS

haha jag fick svar typ 1 minut efter att ja kommenterade förra inlägget :O men fett najs :D

2010-02-11 // 21:59:57
» Anonym

men om jag ska vara ärlig trodde ja att de skulle vara nån "större" grej som nyheten handlade om haha, men aja lätt att du borde plugga i england istället, fotbollen är ju 1000 ggr större där. och du får följa arsenal på emirates oxå ;)

2010-02-11 // 22:06:33
» sarah

Tacka neeej haha palla åka ditt t texas när fotboll inte är så känt där.. åk t england, jag tror verkligen du kmr lyckas bli fööötbööööölproffs nu när du har the chäääns :P

du äääär grym bryan!! :D

2010-02-11 // 22:34:44
» nicho

oj :o blev fett överaskad när du sa att du övervägar att svara nej :o Men din syster har ju rätt när hon säger så, så jag fattar hur du tänker ^^

2010-02-12 // 14:07:04
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback