One & Only

Soft, Soft, Soft!!
Ska nog ta och försöka sova snart, jag vet att jag kommer få det svårt att somna inatt eftersom jag sov under dagen men som jag skrev tidigare så får jag tvinga mig själv till sömn hehe.

Tänkte bjuda på en skön låt av Nelly.
One & Only heter den och den är skön faktiskt, texten är också bra och fin.
Och som vanligt handlar de flesta låtarna jag gillar alltid om kärlek precis som denna låt.
Tryck på play, du kanske inte gillar den efter första gången fast ge den tre chanser till så lovar jag att du kommer att gilla den. Nu ska jag inte skriva så mycket. Press play!
Låt mig få veta vad ni tycker om låten?
Visst var den good!

Kommentarer
» Anonym

låten är goodie, tjejen är okej men hon har fina kläder! nelly hot as always ;)

2010-02-04 // 09:53:30
» Anonym

Love it

2010-02-04 // 14:11:02
» Anonym

tycker du fortfarande om christina millian även om hon har blivit gravid och ska bli mammi?? du är snygg btw :)<3

2010-02-04 // 14:22:16
» ida :)

den är gryyyyym ! :)

2010-02-04 // 16:39:10
URL: http://tanternasliv.blogg.se/
» :) :) :) :) Cleo

Naaww så söt du är, man bara smälter av att kolla på dina bilder på dig själv :)

Du är precis så som tjejer vill att en kille ska vara =D

Du har najs musiksmak och stil :)keep it up :)

// en tjej :P

2010-02-04 // 21:51:57
» heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

that's how i feel about u bryan?:(!

i wish u knew me :(!

2010-02-04 // 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback