Onsdag

Tuggar på något gott hehe.

Jag har varit på gymmet idag.
Men innan jag gymmade idag så var jag i skolan, när jag kom hem så sov jag i 2 timmar och jag ska inte ljuga det var asskööön! Så j*vla skönt, men jag måste vara försiktig så det inte blir som en vana att jag varje dag sover när jag kommit hem från skolan. Igår gjorde jag också det och fick svårt att sova under natten, samma sak kommer nog hända ikväll men jag får väll tvinga mig själv till sömn.

Sen var jag i gymmet en snabbis, när jag skulle byta om i omklädningsrummet så såg jag det här.
Det är nämligen så att alla som är medlemmar på gymmet har chansen att förhandskolla på VALENTINE'S DAY innan den visas på bio. Jag anmälde mig vid receptionen så jag kommer nog förhandskolla på den.
Som sagt, endast medlemmarna på gymmet får chansen att förhandskolla.
Se vilka sköna skådisar det är med i filmen.
Verkar fett nice, jag har fortfarande ingen idé vad filmen handlar om men jag antar att den handlar om kärlek. Jag vill veta lite mer om filmen så jag tänker kolla på trailern nu.

Och juste, jag ska ju inte se på den ensam. Jag får bjuda en vän men vet inte vem som vill följa med...
Vill du?

Kommentarer
» sara

jag vill...;)

2010-02-03 // 21:05:23
URL: http://zcara.blogg.se/
» Anonym

klart jag vill :D

2010-02-03 // 21:36:04
» samantha

vem vill inte? ;)

det är väl klart att alla vill gå med dig,

eyecandy nr 1 :D

2010-02-03 // 21:36:10
» nicho

haha skådespelarna säger rätt mkt ^^

haha wtf taylor swift å taylor lautner? haha nää men från vad jag ser verkar filmen nice,är det en komedi eller bara drama?

Ska nog kolla när den kommit ut ^^

2010-02-03 // 21:43:08
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

;)

2010-02-03 // 22:31:44
» Anonym

WOOW! verkar vara fett grym FILM"

Med ma blackpeopls, Queen LAtifah, Jamie Foxx

2010-02-03 // 23:09:22
» Anonym

du skulle ändå inte gå dit med någon du inte känner, t ex en av dina läsare... så vrf ens fråga?!

2010-02-04 // 21:05:13
» Natha

Bjud med en random läsare då!

Liksom vrf inte lära känna någon ny människa :) ?

2010-02-07 // 02:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback