ops

Ni kanske undrar varför jag kom hem så tidigt från träningen?
Jo det var så att jag åkte hemifrån och när jag väll var framme så fick vi reda på att träningen har blivit inställd pga vädret. Planerna var stängda så vi kunde ej träna!
Vad tror ni att Bryan ska göra då? En fredag som börjar närma sig kvällen?
Jo Bryan tänker faktiskt röra sig till gymmet, haha.
När alla är ute och festar så tränar jag hårt!

Jag ska ta och packa om min väska lite snabbt nu och röra mig till gymmet för de har inte öppet så sent på fredagar. Btw, för er som vill veta så tänker jag köra rygg, armar och bröst!

För att avsluta det här inlägget på ett fint sätt så bjuder jag på den här låten :)
Ha det gött, vi höres senare ikväll och ni läsare som ska ut ikväll ta det lugnt hehe.

Kommentarer
» marina

varför åkte du inte till spanien med din klass

2010-02-19 // 18:26:09
» nicho

asso du lät så målmedveten när du sa "När alla är ute och festar så tränar jag hårt!" haha omg ;)

och det är ju sånt som belönar sig i slutändan, keep the hard work up! å sånt gör dig även till en bra förebild :)

2010-02-19 // 18:48:35
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

härligt

2010-02-19 // 19:02:29
URL: http://hilals.blogg.se/
» Gissa! :P

TJO BRYAN!

Undrar bara hur det går med ditt FM 2010?



2010-02-19 // 21:14:43
» Gissa! :P

TJO BRYAN!

Undrar bara hur det går med ditt FM 2010?



2010-02-19 // 21:14:58
» Anonym

Grattis till modelljobbet Bryan! Kanske kommer fler i framtiden:)



Ska du träna rygg,armar och bröst idag? Vad har du kört med hantlarna idag och igår då? Eller det kanske bara var igår förresten.

2010-02-19 // 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback