Rihanna

Rihanna, Rihanna, Rihanna...
Varför har hon ändrat sig sååå mycket?
Den här låten är riktigt nice, jag kan lyssna på den om och om igen.
Hennes nya låtar lyssnar jag knappt på, den ändå jag har hört är typ Russian Roulette. Efter att jag hörde den så vill jag inte höra mera av hennes nya låtar, de är inte Rihanna för mig.
Det är fan synd tycker jag i alla fall. Jag vet att jag har sagt det massor med gånger men jag menar, kolla på den här musikvideon och lyssna på låten... Det här är sååå Rihanna.

Tryck på play, man kan tro att det är en helt annan tjej...
Rihanna borde byta look till sin gamla :)

Kommentarer
» nicho

asso kolla vad fin hon är!!! :o

å kolla vad hon gjort till sig själv nu...

det är fan synd att förstöra nåt som en gång va så fint :(

2010-02-07 // 13:46:14
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

mm det är den rihanna jag känner.. :(

2010-02-07 // 13:49:22
» Anonym

ja håller me dig....om rihanna såg ut som förr skulle ja vilja se ut som henne!!!! men lyssna på rude boy från hennes senaste album, den har lite av den gamla rihanna i sig! riktigt skön..

2010-02-07 // 14:39:53
» Anonym

bryan, snälla snälla kan du sätta ut låtar som man ska dansa till :)?

behöver verkligen det

2010-02-07 // 14:45:34
» nahi

hon var ju mycket vackrare och naturligare förut,:/

2010-02-07 // 15:04:52
URL: http://valentinacherib.blogg.se/
» lukes

Anmäl dig till veckans blogg. Anmäler man sig flera gånger har man större chans att vinna för jag slumpar ut tio stycken finalister på onsdag. Lycka till ifall du anmäler dig :)

2010-02-07 // 15:12:01
URL: http://nattstad.se/lukes
» P r i n c i p e s s a ♥

bra låt! gillar rihanna :)

2010-02-07 // 15:18:35
URL: http://principesssa.blogg.se/
» Anonym

du kan inte säga att det där är inte rihanna bryan. Rihanna känner sig själv bäst och hon kanske trivs med den hon är idag och hon kanske känner sig mer som sig själv då. Visst jag håller med om att hon såg mycket bättre ut förut än vad hon gör idag och att hon gjorde mycket bättre musik men fortfarande man kan inte säga att hennes nya musik och look inte är hon.



Bra blogg btw.

2010-02-07 // 15:25:30
» Anonym

håller verkligen med !

2010-02-07 // 15:46:44
URL: http://kinooo.blogg.se/
» Anonym

vem benji menade du för ngn vecka sen?

2010-02-07 // 16:04:42
» Veronica

Man måste ju få utvecklas också, oavsett vad andra tycker eller tänker. Jag gillar nog också det här bättre men jag tycker det är upp till henne. :)

2010-02-07 // 16:12:46
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/
» Jennifer

rihanna är med i illuminati och de e därför hon har blivit sådär för de styr henne, läs lite mer om illuminati så förstår du nog. nu har du svaret varför rihanna är så.

2010-02-07 // 16:14:11
» Anonym

hon var finast då <3 :(

2010-02-07 // 17:06:36
» Anonym

alltså, varför bryr du dig? det är ju inte så att du träffar henne varje dag och märker att hon har förändrats?

2010-02-07 // 17:07:54
» :)

jag venne varför men du har fina ögonfransar, långa och böjda... cute :o

2010-02-07 // 17:44:01
» Anonym

Du kan ju inte säga att den hon är nu inte är Rihanna. Du känner sig själv bäst, och du känner inte henne. Hon var 15 år när hon började sin karriär och idag är hon 21. Fan kom igen, folk förändras. Jag rådiggar hennes nya stil och tycker hon är asball. Äntligen en tjej som vågar sticka ut och faktikst vara sig själv.

2010-02-07 // 18:02:57
» mememe

rihanna som jennifer säger är med i illuminati,, så som andra artister i usa ,är, det borde man fatta då då börjar sin karriär med en söt oskyldigt look och sedan ändrar de helt..till mer djävulks stil. I en av henens låtar umbrella är hon naken i en pyramid med guldfärg i hela kroppen. pyramiden ska föräställa "ögat",, ögat som ser allt.. rihanna är inte sig lik..det är antigud grejer...

2010-02-07 // 18:09:25
» eeee

gillar du tjejer med stora pannor?

2010-02-07 // 18:14:09
» melody

ååh de ingen fel på hennes panna. å de ä ingen fel på henne nu heller. älskar henne! hon ä min förebild!

2010-02-07 // 18:42:01
» nicho

wow grovt synd om det är så att hon är med i illuminati grejen? woah... seriöst :o

2010-02-07 // 19:11:50
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

keff din blogg har blivit.. tyvärr

2010-02-07 // 19:18:16
» Samja

wuuzzupp bryan ... yesss läs om illuminati mycket intressant allt kanske inte stämmer men man ska ändå ha det i baktankarna anyway rihanna var kanske sötare innan men hennes musik är lika grym .. anyhow keep up the good work och alla ni haters ni är så jävla underbara puss.

2010-02-07 // 19:27:58
» Anonym

du kan inte säga att det där inte är rihanna, om hon trivs som att ha kort hår, så får hon väl ha det, btw hennes nya album 'rated R' är DOPE ! bara för du lyssnade på en låt betyder inte att alla e dåliga, snälla sluta HATE !

2010-02-07 // 19:42:13

kallas WHITE MARKET , HAHA

2010-02-07 // 19:53:20
» Sara

Let me tell u something.. ALLA människor förändras, är det inte dags att inse det? Jag tycker också att hon var sötare innan men ja tycker det är bra att hon vågar sticka ut. Hon vågar vara annorlunda, och inte se ut som en tjej ska se ut enligt samhället. Det vill säga att hon ska ha långt (vilket du också tycker) hår osv.. Iaf, det var det jag hade att säga. Tycker att hon fortfarande gör grym musik. ;) Take care

2010-02-07 // 19:54:23
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» killensomvetallt

behöver bara göra följande för att du ska förstå;



1. slå dig ned

2. säga "tyvärr bryan, barn kan inte vara barn livet ut"

2010-02-07 // 19:59:40
» steff

visst va rihanna fett fin där men hon e fin nu också, kanske hon inte är fin på omslaget till rated r men annars e hon fin. Och låtarna där är bra.

btw gillar du låten miss chocolate? me lil jon,r kelly oså?bra låt liksom för man ser inte mörka tjejer mkt i musikindustrin typ bara ljusa.

2010-02-07 // 20:12:15
» Anonym

asså rihanna är skit ful, fattar inte hur ni som tycker att hon är fin kan tycka det! seriöst.. jag menar just nu... kolla på henne... jälva skank hOE

2010-02-07 // 20:44:52
» sara

rihanna kan dra åt helvete hon suger grovt mkt asåå

2010-02-07 // 20:45:50
» Anonym

bryan, bryan, bryan... vad har du ställt till med? jag hoppas att du ser det är och verkligen bryr dig om vad jag skriver här.

Anledningen till varför jag skriver till dig här är att jag vill att du och läsarna ska veta en sak. Grejjen är den att du bryan, du bloggar jätte mycket om Rihanna, jag menar inte att det är något fel, jag vet, det är din blogg och du får göra precis vad du vill. Men asså det jag vill komma fram till är att grejjen är den att alla läsare som läser bloggar, speciellt din blogg eftersom du bara har skrivit om rihanna den senaste tiden och om mam tittar tillbaka också, vill alltid se nått nytt, asså du har bloggat om en tjej du gillade förrut men inte längre för att hon förändrats mycket och därför bloggar om du henne? Okej okej bryan , det är lugnt... blogga om henne men bara inte för mycket för folk tröttnar, tro mig. och tro mig bryan, om du vill ha en bättre blogg ska du sluta blogga om rihanna all the time. jag säger inte dethär till dig för att jag bara tycker det, nej, absolut inte. Jag säger det hr för att både jag och massor med läsare börjar sluta läsa din blogg om du bloggar samma saker hela tiden. IT'S KIND OF BORING. och vill att du ska tänka på saken bryan... ha det bäst! pusssss

2010-02-07 // 21:00:55
» Anonym

Jag ÄLSKAR Pon de replay, speciellt remixen med elephant man, den är seriöst ägande !

Btw, du är aaashet :D:D <3

2010-02-08 // 17:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback