Rihanna

Igår var det någon som frågade mig varför jag "hatar" Rihanna och då svarade jag att jag inte hatar henne utan ogillar henne enormt mycket, jag har väldigt svårt att acceptera den hon är nu.
Jag menar sättet som hon klär sig och ser ut...


Rihanna's look och musik jag gillar!




Rihanna's musik och look jag är allergisk mot..



Får hoppas på att hon snart inser att hon såg mycket bättre ut förr och att hon snart byter tillbaka till den förra looken hon hade. Men mår hon bra med sig själv genom att se ut som hon gör nu så får hon väll fortsätta..
Det viktigaste är ju att man själv mår bra men det här är bara vad jag tycker om henne.
Som sagt jag gillar den "riktiga" Rihanna mycket, mycket mer!

Kommentarer
» Rihanna Expert

Hon kommer ALDRIG att gå tillbaka som hon såg ut förut. Hon är medlem i Illuminati nu, så du kn glömma den söta oskyldiga Rihanna med Pon De Replay :Ö Hon, Jay-Z och Beyoncé o Kanye är en av de kädisar som är med i organisationen Illuminati, om du inte vet vad det är, läs på wikipedia/english! Att hon ser ut så p.g.a. misshandeln som Chris utsatte henne för är bara täckmanteln på vrf hon är som hon är. Hon har gått över till the dark side och Darth Vader har lockat dit henne :Ö Nääh men honär med i Illuminati som Jay-Z och därför har hon nu mörka låtar istället för glada och fina kärlekslåtar! JUST SO YOU KNOW!

2010-02-05 // 20:44:11
» nicho

håller med till 100% asso!

hon var mycket mycket finare back in the day,

hennes musik var skön och man blev glad av att lyssna lixom, just nu blir man bara deprimerad av att höra dom här nya låtarna..

antar att alla andra också tkr de,^^

2010-02-05 // 20:44:19
URL: http://nichow.blogg.se/
» Moreno

Håller med dig om Rihanna!.



Asså folk med Illuminati asså, Jay-Z me i Illuminaty, f*ck no!

2010-02-05 // 20:52:34
URL: http://afilaow.blogg.se/
» rihanna is bigger and better then before!

skojjar ni med mig? Rihanna är så sjukt grym she stands out,palla att hon ska vara en liten flicka som inann.

Hon äger hon! och dem låtarna hon gör är pumpiga och man vill visst glad och taggad av dem, inte ledsen?

hahha chris brown gör ju bara ledsna kärlekslåtar.. oj vad glad man blir :)

2010-02-05 // 21:03:47
» Så känner jag för chris brown!

Bryan, precis så som du känner för Rihanna, så känner jag för Chris Brown. Hans stil och låtar var sååå mycket bättre förut, excuse me miss, no air, run it, ja du vet, alla de gamla. De var bra och roliga och musikvideosarna innehöll färg! Nu är låtarna skit tråkiga, mörka och deprimerande.

2010-02-05 // 21:37:44
» Anonym

lite inlägg du gör nu

2010-02-05 // 21:39:16
» Anonym

Det Rihanna har gjort kallas att växa, förut såg hon ut som precis vem som helst, en vanlig liten tjej medans man nu MÄRKER henne. Visst dissa hennes musik, men man dissar inte någons utséende. Hon vågar vara sig själv, och det är JÄVLIGT coolt.

2010-02-05 // 22:21:19
» Anonym

håller med, men vad ska man göra she sold her soul to the devil... asså hon gick med i illuminati, synd!

2010-02-05 // 22:41:33
» H

Hon är med i Illuminati. Har ni märkt att sedan hon gjorde låten umbrella med Jay-z(SOM ÄR DEN STÖRSTA BÖGILLUMINATIMEDLEMMEN) och gjorde albumet "good girl gone bad", så blev hennes stil väldigt "satanistisk". Fattar ni, GOOD GIRL GONE BAD? Och det samma med vackra Beyonce, innan hon blev Sasha fierce. ÖPPNA ERA ÖGON!

2010-02-05 // 22:55:16
» Anonym

''Hon är med i Illuminati. Har ni märkt att sedan hon gjorde låten umbrella med Jay-z(SOM ÄR DEN STÖRSTA BÖGILLUMINATIMEDLEMMEN) och gjorde albumet "good girl gone bad", så blev hennes stil väldigt "satanistisk". Fattar ni, GOOD GIRL GONE BAD? Och det samma med vackra Beyonce, innan hon blev Sasha fierce. ÖPPNA ERA ÖGON!''



såå sant såå!!

2010-02-05 // 23:09:41
» Anonym

Beyonce blev sasha fierce under crazy in love, FETT synd asså. Gillar inte rihanna heller längre hennes musik, finner inga ord ens. Vill inte ens titta på henne ibland, riktigt FUCK FACE hon ser ut som en riktig satanist hora!

2010-02-05 // 23:24:14
» Anonym

chris brown har också förändrasts han har bytt stil.. han har blivit en stil ikon nu :) bara så du vet så har inte bara rihanna bytt LOOK utan cb med

2010-02-05 // 23:48:26
» Anonym

HAHA JAY-z är inte med i illumianti!!!!!!!! lär er mer om hiphop förfan !!!

2010-02-05 // 23:49:24
» sanna

meeen patetisk att tycka att någon ska se ut på ett speciellt sätt. skit i lyssna på hennes musik då? varför måste alla tjejer se ut på ett speciellt sätt, långt hår etc .. och om dem inte gör det så "ogillar du" dem kraftigt.



varför ogillar du någon för dem såg bättre ut förut? det är inte din ensak liksom. väx upp pliis

2010-02-05 // 23:53:25
» melody

hon är en bra förebild!

2010-02-06 // 00:18:05
» Lii

håller me

2010-02-06 // 00:25:40
» Bob

Tjejen dyrkar djävulen..some freemasonic shit

Själv har jag slutat lyssna på Jay-Z, Kanye, Beyoncé , Rihanna och fler artister...ÖPPNA era ögon peeps.. this is some mindcontrolling shitt.. om ni bara VISSTE hur mycket de hjärntvättar en.. så pass att folk tror att det är deras EGNA åsikter ..shit is fucked up

2010-02-06 // 01:14:03
» Anonym

Fyfan, håller med dig till 100%. De övre bilderna är hon skitsnygg på men på de undre är hon FETT FUL..

2010-02-06 // 01:38:59
» nicole

Ogilla enormt mkt och att hata är samma sak, du hatar fan mer på Rihanna än du hatar Kissie.

Du sa ju gott folk sluta hata, vad är det du gör då?



Tror du att hon kommer "ändras" tillbaka har du fel. Hon har ju förändras det är inte så att hon kommer "byta" tillbaka.

2010-02-06 // 01:41:40
» Anonym

lyssna inte på musiken bara ?

2010-02-06 // 05:32:22
» Anonym

HALLÅ det står ju under "lite fakta om mig"

hatar: rihanna

så säg inte att du inte har sagt det :P

annars så hatar jag oxå henne :P

2010-02-06 // 10:33:31
» Christina

Bryan, du har helt rätt! jag håller med dig till l00%. Rihanna, jag vet inte vad som har hänt med henne.. bara om hon aldrig förändrades till den hon är idag. Samma sak här, jag hatar inte henne men jag gillar henne inte heller. Grejjen är att jag börjar hata henne för den hon är som person. Hon var mycket bättre förrut, den gamla Rihanna ska det ju vara! Hon har ju förändrats skit mycket vilket som jag tycker är på ett negativt sätt. Läste några kommentarer ovanför, de sa att hon är en bra förebild. Va? Jag förstår inte hur man kan säga något sånt, jag menar, en bra förebild? För det första så är hon absolut ingen bra förebild, om man nu ska säga något sånt i det här sammanhanget så är jag jätte nyfiken på VARFÖR hon är det. Och för det andra så är hon en dålig förebild tanken på hur hon ser ut och hennes musik idag. Men Bryan, jag kan säga att det är många som håller med dig och många som inte gör det. People change, what can we do? nothing!

2010-02-06 // 14:30:40
URL: http://mcy.blogg.se/
» Christina

Bryan, du har helt rätt! jag håller med dig til l00%. Rihanna, jag vet inte vad som har hänt med henne.. bara om hon aldrig förändrades till den hon är idag. Samma sak här, jag hatar inte henne men jag gillar henne inte heller. Hon var mycket bättre förrut, den gamla Rihanna ska det ju vara! Hon har ju förändrats skit mycket vilket som jag tycker är på ett negativt sätt. Läste några kommentarer ovanför, de sa att hon är en bra förebild. Va? Jag förstår inte hur man kan säga något sånt, jag menar, en bra förebild? För det första så är hon absolut ingen bra förebild, om man nu ska säga något sånt i det här sammanhanget så är jag jätte nyfiken på VARFÖR hon är det. Och för det andra så är hon en dålig förebild tanken på hur hon ser ut och hennes musik idag. PEOPLE CHANGE, WHAT CAN WE DO? NOTHING.

2010-02-06 // 14:36:02
URL: http://mcy.blogg.se/
» catrin

jag tycker rihanna är fett snygg! jag dör för henne, om jag var lebb skulle jag lätt inte banga. fast hon va snygg förut också, men nu.... oufff! katt kattt katt! ibland har hon dock skadat crazy outfits så man ibland får undra; hurfan tänkte hon nu?



2010-02-06 // 14:56:20
URL: http://caatrins.blogg.se/
» Anonym

Vadå ''jag har väldigt svårt att acceptera den hon är nu''. Vem är du hennes farsa eller? du är sjuk

2010-02-06 // 15:08:48
» Anonym

PALLA all jävla illuminati skit!!!! VÄX UPPPPPPPPPPPPPPP NI

2010-02-06 // 17:16:29
» Alice

Jay är med i Illuminati? HAHAHAHAHAHAHHAH!!

Okunniga wannabes.

2010-02-06 // 20:27:24
» Lek inte värsta

Vad vet du Alice och kommentaren innan? Lär er mer om Illuminati, Jay-Z är en av de största Illuminati hororna någonsin. Han och hans pyramid tecken. Han är satanist, han tror han är gud o grejer. ''Im the new Sinatra ever since I made it here, I can make it anywhere yea the love me everywhere'' vafan? Sen en annan låt ''PLease God save me, the devil is takin over me'', vem sjunger om nåt sånt? Lär er mig om Illuminati, wikipedia och youtube finns för eran skull. Idioter!

2010-02-06 // 21:42:28
» Lek inte värsta 2

Och joo, bevis på att Rihanna också blivit satanist, Good Girl Gone Bad, hennes nya outfit och orden i hennes texter som t.ex Russian Roulette. Hon är med i Illuminati! BRYAN! LÄR DINA LÄSARE OM ILLUMINATI!!!!

2010-02-06 // 21:44:50
» Anonym

Haha, Alice, kalla mig okunning en gång till och du kommer få se på andra grejer..och du, gör research och sedan kan du komma och säga att Jay-z inte är med i illuminati.

2010-02-07 // 00:36:35
» Alice

Okunnig du är, kommentaren ovanför mig!

2010-02-07 // 02:01:54
» Yodit

Haha illuminati är bullshit.

Iallafall, håller med om inlägget ;)

2010-02-07 // 11:20:53
URL: http://yoditgirmay.blogg.se/
» C

LYSSNA! DET ÄR EN SAK NI ALLA INTE HAR FATTAT OCH DET ÄR ATT ALLA HAR OLIKA ÅSIKTER! NI SHAFFSAR OM MASSSA ONÖDIGA SAKER! ASSÅ VEM BRYR SIG SERIÖST? RIHANNA VA BRA FÖRRUT, RIHANNA VA DÅLIG FÖRRUT, RIHANNA ÄR BRA NU, RIHANNA ÄR DÅLIG NU... ASSÅ SHUT THE FUCK UP OCH INSE ATT NI BARA SNACKAR ONÖDIGA SAKER, SERIÖST, TÄNK EFTER OCH TYCK VAD NI FUCKING VILL, DET ÄR INTE SÅ ATT HON KOMMER FÖRÄNDRAS.... INGEN BRYR SIG SERIÖST!!!!!!!

2010-02-07 // 12:57:41
» Anonym

Postat av:

HAHA JAY-z är inte med i illumianti!!!!!!!! lär er mer om hiphop förfan !!!

2010-02-05 @ 23:49:24



WOOW! dumma särbarn! Jay-z är nog den största i illuamnti titta bara på hans H.O.V.A märke! snälla rara vn läs mer om hiphop du! helt förvirrad!

2010-02-07 // 18:50:37
» till alice

http://www.youtube.com/watch?v=iYPzurgenCo bitch ..

2010-02-08 // 02:37:14
» Till dig ovanför mig

Men shit.. någon har gjort om den jävla låten så att det ska låta som att han rappar om att mörda Jesus din hoe! Youtube-videor är inga bevis! Skaffa fram ÄKTA bevis som BEVISAR att Illuminati finns! Tröga jävel,,

2010-02-08 // 18:24:26
» Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=usg_VHiQjjo där har du bevis på att Jay-Z murder murder Jesus är fake din hoe! DOm har kopierat och klistrat in! -.-

2010-02-08 // 18:26:40
» Anonym

SISTA GÅNGEN, DET FINNS INGEN JÄVLA ILLUMINATI TRÖGA UNGAR! DET ÄR BARA SKITSNACK, OCH YOUTUBE VIDEORNA ÄR INGA BEVIS. DOM HAR KOPIERAT ORDEN DEM RAPPAR OCH SJUNGER OM OCH KLISTRAT IN OCH FÅTT DET ATT LÅTA SOM ATT DET ÄR DJÄVULEN OCH DET DOM SJUNGER/RAPPAR OM! BRYIEN, DU HAR TRÖGA LÄSARE SOM GÅR PÅ SÅNT SKITSNACK! :s

2010-02-08 // 18:29:56
» Anonym

OCH HUR KOMMER DET SIG ATT ALLA STORA OCH FRAMGÅNGSRIKA ARTISTER ÄR MED I "ILLUMINATI"? AVUNDSJUKA KANSKE?

2010-02-08 // 18:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback