Say something!!

Okej jag ska säga något haha!
- Jag har varit på photoshoot idag med fotografen Stephanie, modellen Sara,
stylisten Sara M och sminkösen Valentina.
Jag kom hem för ett bra tag sen, men jag ska inte ljuga, jag är heeelt slut!


Det var jätte kul men det krävs också hårt arbete, det är nästan jobbigare än att spela en 90 minuters fotbollsmatch haha, ne nu ska jag inte ta i men det blir lite jobbigt efter ett tag men det är superkul ska ni veta!

Fan vad kul det var, jag har lust att ta kort hela dagen och hela natten.
Jag har lust att ställa mig framför kameran med Sara och posera tills vi inte orkar stå haha.
Ne men det var fan kul att bli fotograferad idag, det var ju min första gång också ska ni veta.

Stephanie har en egen studio vid Vällingby så det var fett med nice, skönt ljudsystem har hon också så när jag och Sara blev fotograferade så var det skön stämning...
En låt som vi eller som Sara ville lyssna på hela tiden var den här;
Haha, tro mig jag gillar den men har inte lyssnat på den så ofta tills idag då Sara ville lyssna på den om och om igen.
Hon kan posera mycket bättre när hon lyssnar på den låten, nu är det så att den har fastnat i mitt huvud.
Jag skojar inte, på vägen hem från studion så sjöng jag den för mig själv haha.
Melodin och refrängen är verkligen stuck i mitt huvud. Jag ska ta och lyssna på den nu faktiskt.
Varje gång jag hör den här låten så kommer jag tänka på den här dagen.
Dagen då jag och Sara poserade som fan i Stephanie's studio :P


Jag vet att ni är sugna på att se bilderna, jag ska ta och lägga upp några bilder här på bloggen när Stephanie har valt ut några bilder och så.
Jag kan redan nu säga vi har tagit kort på mig med bar överkropp tillsammans med Sara :O
Haha, ni längtar ännu mer nu va?
Som sagt, jag lägger upp några bilder när jag har de ;)

Innan jag avslutar inlägget vill jag bara passa på att tacka Steph för att hon tog kort och så vill jag också tacka Sara för att jag fick fotas med henne, kul var det! :)

Kommentarer
» Anonym

kul att det gick bra! :) hoppas modellkariären rullar på ;)

2010-02-20 // 19:54:43
» nicho

är den där sara jämnårig med dig då ? ^^

haha nää men kul att det gick bra , ska bli kul att få se bilderna =D

2010-02-20 // 20:00:20
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

vem är sara

2010-02-20 // 20:08:02
» Just me

kul:D

2010-02-20 // 20:19:07
» Christopher Angelin

Gött Bryan, du lyssnade på mig om kragen ;) Nu ser du ut som en riktig ladiesman! :D



//Christopher

2010-02-20 // 22:20:35
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
» Sara M the stylist

Det blev ju ett litet fint blogg inlägg där Bryan:-) Good job son du skötte dig bra hoppas Sara taught u the secret angående olika posar å så hehe som sagt övning ger färdighet.Keep it up!



PS.låten är en ANTHEM nu.

2010-02-21 // 01:01:19
URL: http://seriousstyle.blogg.se/
» aster

vad heter låten? :)

2010-02-21 // 18:12:51
» Anonym

i know heer! hon e eritrean ju;)

2010-02-22 // 11:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback