Seeeg

Shit vilken seg dag!

Jag vet inte riktigt vad det är men jag tycker bara att den här dagen har varit seg.
Nu sitter jag i rummet och ska plugga lite grann innan champions league börjar.
Jag ska se på matchen mellan Stuttgart och Barcelona...

Men anyways, jag tror fan det är vädret som har gjort så att jag tycker dagen känns seg.
För det ända jag tänker på nu är.. när ska snööön försvinna? När ska vädret bli bättre?

Hur har eran dag kännts?
Är det bara jag som tycker att tisdagen har varit sloow? :P

Kommentarer
» natalia

diggar din blogg,sen jag hitta den har jag verkligen fastnat,du är så söt!

vad tycker du om den här gamla härliga låten?

Jay Z young forever (ft Mr.hudsom.bara jag som får massor med minnen?ta hand om dig kram!

2010-02-23 // 20:27:02
» BS

Jag håller med, dagen har vart seg... hade redovisning i historia i skolan, jobbigt! Och kylan gör att man bara vill stanna hemma! :(

2010-02-23 // 20:44:49
» nicho

jo den har vart rätt seg asso, men det kanske inte är p.g.a vädret, för i så fall skulle alla dom har dagarna kännas sega ^^ men om man tänker efter så : vad annars kan det bero på ? =o

2010-02-23 // 21:00:13
URL: http://nichow.blogg.se/
» nicho

längesen man såg dig i adidas tröja =D

2010-02-23 // 21:01:15
URL: http://nichow.blogg.se/
» Victoria

nää den har varit rätt soft fast det kanske för att man inte gick till skolan tack vare att man inte vakna av alarmet:P

2010-02-23 // 21:14:46
» r

jag har haft överfetaste dagen ever, gick till skolan och vid lunch sa dom att skolan stängs ner i några dagar pga att taken kan rasa, så jag har lov igen :D:D

2010-02-24 // 00:17:36
URL: http://rimbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback