shooo

Jag ska snart ta och välja ut veckans låt så om du inte har hunnit kommentera passa på och göra det nu.

Jag packade upp väskan som jag hade med mig till photoshooten igår, fan vad det tog på mina krafter att packa upp allt från väskan och sen vika kläderna. Inte nog med det, sen la jag in de i skåpen också.
Men det var löööngt för jag pumpade skön musik under tiden.

Jag ska ta och äta nu men när jag är tillbaka spanar jag in med veckans låt och efter det så är det dags för veckans frågor och kommentarer!

Kommentarer
» siro

Berätta då vad du kör för magövningar på gymmet :D



Kör du bara situps eller?

2010-02-21 // 20:27:06
» nicho

no problem! :D kul att hjälpa dig =d

ta det som tack för att du driver en riktigt skön blogg! :D

2010-02-21 // 20:32:30
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

najs, kul med veckans blogg och veckans låt på samma kväll - bloggens höjdpunkter! :D

2010-02-21 // 20:34:01
» Anonym

Bra inlägg, och uppdateringar idag bryan! fortsätt så.. :D

2010-02-21 // 20:55:30
» Alicia

shoo bryan ! förut skrev du fett många inlägg om när du chillade me biggie , du vet när ni rappade :) e ni inte homies längre ? eller varför skriver du aldrig om honom längre ? puss

2010-02-21 // 21:10:00
» Anni

Du måste bara erkänna att du gillar den tjejen som du fotades med?! ;) Alltså du fick nog nästan den där känslan du snackar om, erkänn att du gillar henne och vill ha henne?

Man märker de ;)

2010-02-21 // 21:27:10
» Anna

Snygg din nya bloggdesign är! Likey, likey.

2010-02-21 // 22:14:13
URL: http://hgss.blogg.se/
» ayy

Sup homeboy!

When I read eh..ursäkta, I almost laughed. But in a way I was really dissapointed with you. If you wanna stay a gentleman, you have to learn what to say and what to hold in. Even if someone said that to me i would never post it in my blog. It was stupid of her to even say that but you have to be respectful to a girl. Even if she's acting shady, be a true gentleman about it. Don't give a shit if she was playin or not but what you did is far more shady... And I aint hatin on my boy, believe me. I aint even tryin to give him a lesson or anything. But if you put out a girl like that it's so not genleman of you. Anyway, have a great evening and i hope you don't take this message in a bad way. Just wanted to give my point of view.

2010-02-21 // 22:14:51
» Anonym

Jay Z ft Pharrell-excuse me miss

2010-02-21 // 22:31:21
» sarah

hon sara som du blev fotograferad med, hon liknar din syrra liza från långt håll, om man kollar på bilden över din presentation, läskigt!! :P men ni är skitsöta tsm

2010-02-21 // 22:31:28
» Rafael Dinero

texten som står vid sidan av din är för litet du borde förstår bokstäverna lite peacezzzzzzzzzz

2010-02-21 // 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback