Shossan!

Tja blogg!

Kom hem precis, ska ta och äta något nu sen tänkte jag faktiskt dra till gymmet innan min träning men det blir bara stressigt så jag tänker köra lite hemma med mina hantlar istället.

Men innan jag börjar träna lite hemma så tänker jag ringa några samtal, det är så att jag har suttit och skrivit ett CV som jag tänker använda för att söka jobb och nu är mitt CV klart.
Jag ska ta och ringa runt till några ställen som jag gärna skulle vilja jobba på så att jag kan komma på intervju, vill gärna få allt klart nu så jag inte stressar sen när jag har tagit studenten.

Aja, ska ta och äta nu, sen ringa några samtal och efter det tänker jag pumpa lite grann,
spanar in snart igen ;)

Kommentarer
» nicho

haha vore kul att se dig jobba =D

Lycka till med att hitta jobb iallafall :o

2010-02-18 // 15:54:15
URL: http://nichow.blogg.se/
» Victoria

jasså bryan ska söka jobb och grejer:O

vad ska du söka för slags jobb?:)

2010-02-18 // 16:04:25
» Anonym

haha asså du verkar så duktig, planerar och tar ansvar, tränar osv:) tummen upp för det:D

2010-02-18 // 16:11:06
» Anonym

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhl18RT1L9fRoXCLO3 Kevin Rudolf (Feat. Birdman, Jay Sean & Lil Wayne) - I Made It

2010-02-18 // 16:42:24
» Anonym

nån ska fixa CAAAASH!! ;)

2010-02-18 // 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback