Slim Thuggaah!

Den här killen var en av mina favoriter för ett bra tag sen..
När jag dunkade hiphop så lyssnade jag ofta på honom, han hade sköna låtar och var väldigt het, kanske inte i Sverige då men i USA. Han blev känd snabbt och killen som har legat bakom hans framgångsrika karriär är Pharrell Williams som har producerat många av hans låtar!

Jag kom att tänka på Slim Thug från ingenstans, så nu har jag suttit och lyssnat på honom lite grann.
Jag tänker bjuda er på tre musikvideos från 2004 då han precis blev känd.

Riktigt tung är han hehe. Han är stor, rappar på ett segt men ändå ett skönt sätt... Ja, tryck på play så får ni höra och se för er själva, btw bara så att ni vet har han inga flätor längre.. han har klippt sig.

I ain't heard of that!

3 Kings, Slim Thug, TI & BUN B (Diggar BUN B fett mycket asså)

Och sista musikvideon jag bjuder på är Like A Boss!

Kollade du på alla tre musikvideos?
Har du hört talats om Slim Thug tidigare?
Vad tycker du? Visst är snubben skön, riktig cool sådära haha..

Kommentarer
» ;)

Aa kollade på alla 3, den i mitten va skönast. Aa hade hört talas om, men hade aldrig hört nån av hans låtar.. Men han e chill!

2010-02-27 // 11:51:53
» Karro

Om du vill skriva något som folk borde få veta är Chiles jordbävning .. Det är kaos. min familj mår bra som tur är .. men hela chile kaosade .. Det är 8.8 grader stark den starkaste jordbävning i året. Asso starkare än haiti.. just nu har de hittat 51 döda. Gud hjälp oss. Mitt land asso varför =(

2010-02-27 // 12:29:52
» Anonym

Asso venne fan vad som hänt med dig, förut du var gullig och charmig, nu du har svalt LUFT, vad fan hände med dig...?



NU du ba, har ngn bild på mig i sin mobil?

Seriöst, LUFTBARN, gillade dig förut FÖRUT.

2010-02-27 // 12:44:55
» Anonym

Du uppdaterar inte så ofta längre :/

2010-02-27 // 15:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback