SL/SJ förseningar

Igår och även i förrgår så hade SL och SJ grova förseningar.
Man var tvungen att ta ersättningsbussar och det är ju inte så kul när 100 pers krigar för att komma in på bussen.
Jag hade tur som inte hade så mycket problem med att ta mig hem men vissa hade det jätte svårt.
Steph fick ta taxi hem efter photoshooten, inte kul...

Måste tacka en av mina läsare som skrev till mig på msn igår om att jag borde skriva om förseningarna.
Det är alltid kul när ni läsare kommer med förslag på vad jag kan skriva.

Så hur har det sett ut för dig? Har du fått vänta länge på tåget, pendeln eller bussen???

Kommentarer
» LiikeAstar

Oha ;) så lite så

2010-02-21 // 13:43:04
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» nicho

för mig har det bara blivit några försenade tåg påväg in mot stan och så, och det är ju inte så nice att stå å vänta i typ nån timme i det kalla vädret heller. Sen är det ju rätt surt med ersättningsbussar, man blir så stressad med allt folk som bara krigar om att få komma in i bussen =p

2010-02-21 // 14:06:21
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

min värsta försening var från älvsjö till östertälje. fick resan tog mig 3 timmar, men dne tar egentligen 20 min! man börjar tröttna :S

2010-02-21 // 14:18:02
» Anonym

i gbg är det värsta snökaos :D

gick typ inga spårvagnar eller bussar för den delen :)

2010-02-21 // 14:54:06
URL: http://hilals.blogg.se/
» samira

aaa det är bara stanna hemma nu, annars får man stå ute i 4 timmar för att vänta på buss JÄVELN!



Och de där me tjejen att du skrivit till dig om hon kunde sova hos dig, pinsam du är att ta åt dig hon driver ju med dig det märker man ju direkt ;) och ändå ska du spela fin o tror att hon verkligen ville komma SYND!



PEACE n LOVE / S

2010-02-21 // 15:54:14
URL: http://saaamiraaa.blogg.se/
» Anonym

man får helt enkelt stanna hemma...

2010-02-21 // 16:01:10
» :S

har stannat hemma under helgen, pallade inte gå längre än till ica, men i fredags kom bussarna i tid.. tror fan de blir mest problem med pendeltåget!

2010-02-21 // 17:08:47
» sofia

aah shit idag skulle jag till stan med pendeln fick vänta 40 minuter :( INTEEEE OKEJ höll på att frysa ihjääääääääl!

2010-02-21 // 18:32:45
» Jasmin !

45 min fick man stå ute i svinkalla vädret och vänta på en jävla buss som aldrig kom fram.. Thank God att jag hade min bror som fick köra mig hem. Hatar sverige just nu :(

2010-02-21 // 19:59:53
» Rachääl :)

Näähee asåå, att kma fett försent t skolan är ju inte det bästa, stå vänta på tåg i 1 timme o ba få åka EN STATION och vänta IGEN!

2010-02-21 // 21:59:33
» Victoria

bara en påmining det är inte SL eller SJs fel det är det hemska vädretd fel-.-

jaa själv var man tvugen att vänta i kista på bussen mot akalla och kom lite sent till jobbet men ja vad ska man gör sånt är livet tyvärr-.-

2010-02-21 // 22:07:43
» sabrin

Jo vicy, det är visst SL/SJs fel!

när dom gjorde tåg utom hus så måste dom ha räknat med att det snöar och gjort något åt det när dom gjorde tågen! det är liksom inget nytt att det snöar i sverige!



JAG BLIR SKIT IRRITERAD PÅ SL!! HUR SKA JAG TA MIG HEM IFRÅN KISTA IKÄLL?

2010-02-22 // 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback