Streetstar 2010!

Jag var som sagt på Streetstar förra veckan.
Många av er var inte där, jag måste bara säga att ni som inte var där missade något tungt!
Jag är själv ingen dansare men älskar musik och dans hör ihop med musik så därför har jag kärlek till dans med. Det är asnice att se på andra som är bra på att dansa.

Ni som inte bor i Stockholm tycker jag ännu mer synd om, visst fanns det folk utanför Stockholm som var på Streetstar men det var sånna personer som verkligen gillar dans och åker till andra städer för att njuta.

Men hur som helst så kan ni få lite smakprov på hur det ser ut på Streetstar genom att checka in videosarna som jag har lagt upp här. Ni kommer tycka att det verkar vara fett skönt, tro mig det var det också.
Man får en skön känsla när man kollar på de här videosarna men ännu bättre känsla får man när man är där, när man är på plats! Det var asnice, helt seriöst!

Archie Burnett, var en av domarna under Lördagen.
Han åkte ända vägen från USA, han är en professionell dansare och är 51 år gammal.
Ja, ni läste rätt! Han är 51 och rör sig som en 20 åring.
Jag hade ingen aning om vem han var men när jag såg honom dansa gillade jag honom direkt haha, han är riktigt skön asså. Lite sliskig av sig när han dansar men ASTUNG!
Tryck på play, tro mig ni kommer också att digga honom haha.

Det här var finalen och hon den mörka tjejen/kille är typ transa.
Vet inte riktigt om jag ska kalla henne/honom för hon eller han haha, men hur som helst så slängde hon bara sig på marken hela tiden haha. Hon vann i alla fall så det spelar ingen roll.
Det var asfina tjejer som dansade men i finalen så var det dom här två...

HipHop finalen mellan tjejerna från Sverige och grabbarna från Frankrike!
Detta är del ett, för att få reda på vilka som vinner gå in på min youtube och se på del 2.
Det var helt galet, publiken fuckade ur haha.

För mer videos från STREETSTAR gå in på min youtube kanal.
http://youtube.com/MulattenBryan

Kommentarer
» Therese

Fan vad jag ångrar att jag inte gick!!!!! Jag va broke då så jag kunde inte, men jag skulle fan stulit pengar från mamnma och pappa hahaha ne skojar, men faktiskt jag är avundsjuk som fan på dig!! haha

2010-02-04 // 15:26:49
URL: http://nowwetalking.blogg.se/
» Anonym

Haha, och du visste väl inte att hon i gröna byxor är min kusin vahh?, Martha Nabwire :P

2010-02-04 // 16:07:01
» nicho

wow dom är verkligen grymma :o

önskar att jag kunde dansa haha ^^

2010-02-04 // 16:56:52
URL: http://nichow.blogg.se/
» Henrik

dans in my heart.

dock ska det vara en annan typ av musik om jag och Erica ska få ut något av det.

2010-02-04 // 17:27:10
URL: http://littleashes.blogg.se/
» Hanna

bryaaaaaaan! Finns en video på dig där du sjunger Chris Brown

"Take you down", tycker det är på tiden att du lägger upp den på bloggen :)

2010-02-04 // 18:39:25
» catrin

min kompis var med och dansade. ha heter mathias och dansade locking! hon är skadat grym! önskar jag var där. var det asgrymt eller?

2010-02-04 // 20:55:27
URL: http://caatrins.blogg.se/
» Anonym

Vilket gym gymmar du på? Är det friskis o svettis eller? :P

2010-02-04 // 20:56:52
» malin

MARTHA :D

bästa dansaren för att skryta om min egna vän hon va med i vm haha

2010-02-04 // 21:07:32
» :D

Eyyy filmade inte du Angela o Cyntiha ? Dom små tjejerna som dansade House?? läggg upp:D

2010-02-04 // 21:11:56
» Cadie

asså om man skickar taskiga komentarer till dig kan du anmäla han/hon då ? asså om man dom skriver grova ord.

svara snälla vill ha ett svar av dig :) bye the way du eeee såååååååååå gullig! <3<3<3<33<3<<33

2010-02-04 // 21:48:11
» FARRE

Pussycat dolls - Stick with you<3

2010-02-04 // 22:15:16
» Anonym

du vet väll att du INTE fick filma dem sa det MINST 10 gånger på street star och jag vet att många gjorde det men det är så fel man borde vänta på hela dvd:en

2010-02-05 // 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback