Torsdag

Torsdagen börjar närma sig sitt slut och Fredagen börjar närma sig!

Min dag har varit rätt så najs!
Jag var i skolan och när jag var i skolan så blev jag klar med ett CV som jag har jobbat med i några veckor för att få det helt perfekt!

När jag kom hem från skolan så skrev jag ett inlägg såklart sen så ringde jag runt till några ställen för att förhoppningsvis kunna gå på en intervju.

Efter det så tränade jag lite hemma, jag pumpade faktiskt rätt så hårt, jag som alltid har haft svårt att hitta motivationen hemma hehe... Det gick faktiskt bra, jag satte på tung musik och körde på ;)
Kom hem från träningen för ett tag sen, jag åt mat direkt när jag kom hem, kollade på lite nyheter och nu ligger jag i sängen hehe.

Ska ta och sova snart, vill inte lägga mig för sent!
Vilken tid tänker ni lägger er?

Kommentarer
» Nathalie

Tja Bryan, kan inte du lägga upp en lista på några låtar som du brukar träna till? Tycker det är svårt att hitta några som passar bra:)

2010-02-18 // 23:10:57
» Anonym

jag ska nog lägga mig nu..... godnatt brayeen :P

2010-02-18 // 23:11:00
» bbbbbbbbb

12 kanske.. lägger mig oftast 12-01.. ibland 02.

2010-02-18 // 23:15:12
» Victoria

jaa tänkte oxå ta och sova snart måste ju upp 6.20 imorgon för att man ska till skolna JIPPI-.-

hoppas du får sova mer än mig men godnatt sweet dreams



peace and love!

2010-02-18 // 23:18:46
» Anonym

kan inte kommentera nattinatti inlägget så skriver här... riktigt skön låt att somna till, och sköna bilder... god natt Mr do it for the ladies!

2010-02-19 // 00:00:10
» Anonym

NEJ vad söt♥

2010-02-19 // 15:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback