TV

Tja blogg!

Jag kom hem för ett bra tag sen... Jag åkte till gymmet direkt från skolan!
Det här är mitt första inlägg för idag, hoppas ni inte är sura för att det kom lite sent hehe.

Men i all fall, jag har suttit och kollat på tv. Ska jag vara ärlig så finns det inte så mycket att kolla på...
Jag menar, jag försöker alltid hinna med att se på Fresh Prince men det är väldigt sällan jag hinner.
Sen efter Fresh Prince så finns det inte så mycket att kolla på, det är ju bara tråkiga program mellan 16:00 tiden och 18:00..

Så jag har suttit och kollat på Sweet 16 fast än jag inte gillar det lika mycket som jag gjorde förut...
Sen har jag suttit och kollat på AMF, det är ju helt OK eftersom det är kul och ibland så dör man faktiskt av skratt.
Nu sitter jag och kollar på ett gammalt avsnitt av The Hills...

Fan att det inte finns så mycket att se på, jag vill lyssna på musik men neeej det går inte, så fort jag sätter på MTV eller ZTV så är det någon keff rock låt!

Vad brukar ni kolla på under dagarna?
Jag följer ingen serie eller liknande, förutom Fresh Prince då...
Men om du har något förslag på något najs man kan se på under dagarna så kommentera gärna... Jag antar att ni alla har samma problem som mig, det finns verkligen inget att se på under dagarna... Booooring!

Kommentarer
» nicho

haha surt asso ^^ Brukar oftast kolla

Fresh Prince (dom gångerna jag hinner hem)

That 70's Show

One Tree Hill

Joey

Vänner

Sen vid den här tiden så brukar jag kolla The City, men det är bara för att Olivia är med ^^ haha =d

2010-02-23 // 17:36:43
URL: http://nichow.blogg.se/
» BS

Vafan, är det dags nu eller`? varför har du varit seg för? :( ne haha skojar bryan :) men jag brukar inte följa några serier... brukar bläddra bland kanalerna och stanna om de kmr nåt kul bara. Annars kollar jag mest på sport och filmer! :D

2010-02-23 // 17:38:00
» sara :)

one tree hill <3

nånting man fastnar för väldigt snabbt!



Hogan knows best

Brooke knows best



fast brooke knows best är lite bättre tkr jag :)

2010-02-23 // 17:50:41
» Moreno

Jag kollar ofta på JOEY, VÄNNER OCH THE BIG BANG THEORY! :D Yeaaah!

2010-02-23 // 17:52:08
URL: http://afilaow.blogg.se/
» lokitaa

freschprince, the hills, the city,simpsons!

2010-02-23 // 17:52:27
» julia

gå in på www.mtv.com det finns massvis med serier som inte går på svenska mtv.. ja tror att du skulle gillat "Taking the stage"

2010-02-23 // 17:59:33
» Jasmin !

äntligen Bryan haha :)

ah fan finns inte så mkt o kolla på ..

om inte man e blatte o har utländska kanaler haha! :D

2010-02-23 // 18:17:33
» nicho

haha måste bara påpeka att det är sjukt hur din blogg verkligen ändrat allt på några dagar haha :D

från inläggen (hur bilderna ser ut) , till den nya , sköna designen ^^ hah men har börjat vänja mig nu =D

2010-02-23 // 18:24:31
URL: http://nichow.blogg.se/
» ONE ON ONE , STRAIGHT UP!

ONE ON ONE , sköön serie som fresh prince och will smith är producenten av den , den går på ztv 18:35 ( två avsnitt) sen 22 ( två avsnitt ) SKIIIT BRA ÄR DEN , SÅN AFROAMERIKANSK SERIE !

2010-02-23 // 18:34:51
» R

Måånga aså!

One on One - ZTV

The Parkers - ZTV

Desperate housewives - KANAL 5

X-effect - MTV

Ghost Whisperer - TV3

M.M

2010-02-23 // 19:44:04
» Victoria

one on one, JOEY, vänner, ellen degeners show, TWO AND A HALF MEN och disney channel!!

du kanske tänker disney channel fett töntigt eller barnsligt men tro mig om man ger det en chans man fastnar för det!!

och so you think you can dance:D

2010-02-23 // 21:11:26
» Lady A

Bryan du MÅSTE kolla in Bad Girls Club! Du sa någongång förut att du kollade på det. Det är skitkul :D Tyvärr så sänds det inte på svensk tv, men varje onsdag sitter jag BÄNKAD framför youtube och spanar in ett avsnitt.

Sök på Bad Girls Club 4 Ep 1 "Off the wall" Part 1 of 5 så kommer det upp.

Love it! :)



2010-02-23 // 21:39:58
» Lady A

Glömde säga Tyra Banks Show också, finns jättebra avsnitt på youtube ;)

2010-02-23 // 21:44:33
» Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Jag kollar på typ allt :D allt från scrubs till disney channel osv :D

2010-02-23 // 22:38:07
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
» riyana

Du borde gå in i www.bet.com.Det finns skit bra serier där.Det finns en serie som heter baldwin hills.Det är typ den "svarta" versionen av the hills.Jag älskar den.

Du borde gå in på www.mtv.com och kolla på serier som inte visas i svensk tv.Du borde följa taking the stage på den sidan.

2010-02-23 // 22:48:34
URL: http://fabulousthingsaboutus.blogg.se/
» Kaarro

Kolla på Två och en halv män, weeds, run's house, dee följer jag, chill serier :)

2010-02-24 // 09:23:47
URL: http://reynitaas.blogg.se/
» selma

fresh prince och the hills :D

2010-02-24 // 11:29:30
» Jennifer

De finns inget bättre än The parkers and One on one. Båda går på Ztv ;)

2010-02-24 // 20:58:03
URL: http://www.moroxaa.bloggplatsen.se
» Anonym

one on one är bästa programet och ms parkers

2010-02-24 // 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback