Vakna med Mulattobee!

Som jag skrev för någon vecka sen...
Glöm vakna med The Voice, nu finns Vakna med Mulattobee! Hahah.

Tänker röra mot skolan nu men innan jag drar tänker jag bjuda er på en riktigt skön låt och en riktigt fräsch musikvideo. Den här låten lyssnade jag på jätte ofta förut, gillar den fortfarande och brukar lyssna på den när jag är hemma, varje gång jag hör den så höjer jag volymen och sätter på basen för den här låten har tuung bas!

Juste, kolla tjejen med gul baddräkt i minut 1:38, fett najs hon är hehe.
Visst var den skön!?

Kommentarer
» Anonym

vem var han du var med igår på streetstar? i was checkin him out you know what im sayin haha :) nää men han var fiiin

plus du sa att du skulle skriva på bloggen något?

2010-02-01 // 10:59:25
» Anonym

VAAAAAAAAA DRIVER DU MED MIG BRYAN!!!!!

hon den mörka tjejen var myckeeeeeeeeeeeeeeet finare vafan . Har du ingen smak på tjejer eller

hon i gult ser ut som en 40årig kärring

damn boy

2010-02-01 // 11:05:17
» Anonym

VAAAAAAAAA DRIVER DU MED MIG BRYAN!!!!!

hon den mörka tjejen var myckeeeeeeeeeeeeeeet finare vafan . Har du ingen smak på tjejer eller

hon i gult ser ut som en 40årig kärring

damn boy

2010-02-01 // 11:05:59
» :)

vem var han du var med igår på streetstar? i was checkin him out you know what im sayin :D haha nää men han var fin



plus vad var det du sa att du skulle skriva på bloggen? du sanär ni stod vid jackorna på väg därifrån

2010-02-01 // 11:06:52
» nicho

omg shit! bästa låten ja hört på länge asso! :o

kan de va Dj Khaled som ligger bakom...?

å den där tjejen i gul bikini... asso jag dog :o

2010-02-01 // 15:58:27
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

klart ligger dj khaled bakom det är ju hans artist :)

2010-02-01 // 19:22:01
» Lmao

lol du som kommentera där uppe alla har väl olika smacker eller

? måste han tycka om alla tjejer som du gör?

2010-02-01 // 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback