Veckans frågor & Kommentarer

Jag har fått väldigt många sköna kommentarer och roliga frågor men tyvärr så kan jag inte lägga upp exakt alla.
Japp då sätter vi igång då haha.
Jag kör tre olika magövningar. Eller fyra faktiskt.
Jag kör vanliga situps sen kör jag också två maskinövningar, ena tränar de två första magrutorna och den andra maskinen tränar hela magen. När jag skriver hela magen så menar jag det, det känns verkligen när man kör den, man känner hur det tar vid midjan. Den sista magövningen jag kör är den man typ håller i sig och drar upp bena 90 grader. Hoppas du fått ett bra svar :)

Haha shossan!
Joda, jag och Biggie har tjafsat. Vi har ingen kontakt längre...
Ne skojade bara haha, vi är fortfarande homies! Grejen är den att nu när det är mycket i skolan så man hinner inte hänga med varann lika mycket som förut men under sommaren 2010 kommer vi att flippa sönder haha!

Haha, okej jag ska inte ljuga... Anni, you got me! :P
Ja, jag gillar henne hon är riktigt skön. Trevlig, rolig, söt och mycket mer.
Gillar hennes dialekt också, hon är från Lidköping men hon berättade att hon tänker flytta hit till Sthlm efter hon tagit studenten!
Haha, märker man verkligen det? Är det så tydligt?
Men hon är jätte söt faktiskt och när jag skulle sova igår så tänkte jag på henne :*

Kul att du precis som mig är addicted av Rude boy!
Helt seriöst jag har lyssnat på den om och om igen under tiden jag skriver det här inlägget haha.
Kom på att jag nog ska fixa den som ringsignal faktiskt!
Coolt huh?
Taack så jätte mycket BS.
Jätte kul att du och så många andra gillar bilden och tycker att vi ser bra ut tillsammans :)
Haha, jag chockade dig lite va? ;)
Det kommer lite mer bilder senare!!

Jadu Nichow du hade faktiskt fel hehe.
Bilderna som kommer att synas hos skolsyster på skolan osv är inte de här bilderna.
Sorry det kanske var jag som inte var så tydlig men de här bilderna kommer inte att användas till något speciellt. I alla fall inte för mig, för mig är det kul men för Stephanie och Sara så är det viktigare.
Stephanie är ju fotograf så hon kommer ju använda bilderna för att göra reklam åt sig själv, Sara vill ju bli modell så hon kommer väll att använda bilderna för att kunna söka modell jobb osv.
De andra bilderna som kommer att synas på ungdomsmottagningar osv kommer jag lägga upp senare!!

Oh vilken härlig fråga!! :)
Hmm, jag skulle nog välja att vara känd för en grym fotbolls spelare!
Men visst skulle det vara kul att få vara känd som en grym bloggare!!

Tack detsamma :)
Okej det ska jag göra, jag har faktiskt lite videos från 2008 och så.. Jag kan ta och lägga upp några med tiden..
Alltid kul att se på videos som man spelade in för ett bra tag sen, det väcker ju minnen för mig och för er eller för dig så antar jag att det bara är kul att kolla på :)
Haha, tåldamod..tålamod!
Ladies, jag kommer att lägga upp mera bilder när Stephanie har skickat de till mig eller lagt upp de på facebook..
Var inte oroliga, bilderna på mig när jag har bar överkropp kommer jag lägga upp..
Som sagt, den bilden på mig och Sara var bara ett litet smakprov! ;)

Kommentarer
» angelica

förut var du alltid med en tjej hemma hos dig ni kollade på film och så. var har hon tagit vägen?

2010-02-22 // 12:14:50
» nicho

my bad , my bad :P fast nu fattar jag hela grejen och varför ni hade er lilla photoshoot ^^

2010-02-22 // 12:28:48
URL: http://nichow.blogg.se/
» samantha

heeey bryan, jag såg my super sweet 16 precis, du liknar timbalands son skiiiit mkt DAMN YOU SO FINE<3

2010-02-22 // 13:33:39
» Victoria

om du gillar sara SÄG DET TILL HENNE!!

och vänta inte för det kanske blir försent och då menar jag att du ska säga det till henne face to face men om du är osäker för du är ju så kräsen med tjejer då ska du nog lära känna henne bättre om inte du redan gör det annars GO FOR IT!:D



peace and love!

2010-02-22 // 14:43:13
» BS

Tack så mycket för svaren bryan... ser riktigt snyggt ut när de ser ut som kommentarerna är urklippta! :) fortsätt som du gör!

2010-02-22 // 17:13:29
» Anonym

vf bli jag inte förvånad att du gillar henne? haha du är för rolig ibland...

2010-02-23 // 00:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback