Veckans frågor & Kommentarer



Postat av: ..
hur har det gått med mobilen? på de senaste tiden:) 
är det många som ringer?
2010-02-13 @ 11:55:27

Joda, det har faktiskt gått bra. Några läsare har ringt mig och vi har snackat och skrattat :P

Postat av: Mini
Tja Bryan!
Måste bara fråga en sak som jag har tänkt på.. Är du aldrig i skolan? :s Känns som att du alltid skriver "jag har bara softat hela morgonen" eller "orkade verkligen inte gå upp imorse när klockan ringde så sov vidare..", undrar verkligen :)


Du är finast! Skit bra blogg :)
2010-02-13 @ 15:00:38

Hahaha, men ja. Jag går till skolan det gör jag, oroa dig inte :)

Postat av: Emma
Hei Bryan. Jeg bor i Norge og idag skulle jeg ut å se etter en canada goose jakke. Men dessverre var de utsolgt i hele Oslo. Men de som jobbet i butikkene sa at jakkene kom fra Sverige, og at om jeg ville ha en burde jeg reise dit. Men vet du om noen butikker i Svreige hvor det fortsatt finnes noen? Hadde vært fint å få tilbakemelding, også om det er noen andre som vet :)
2010-02-13 @ 15:18:27

Tjena Emma! Jag spanade in din blogg och måste säga att du ser bra ut :)
Oj, är goose slutsålt i Norge? Ja, det finns goose i Sverige. Säg till om du kommer hit så kan jag visa dig vart :) Hehe, men om du åker hit så kolla affären reddevil

Postat av:
Bryan kan du inte berätta vilka övningar du kör för din axlar? Dina axlar ser bra ut!
2010-02-13 @ 14:00

Tja man! Jag brukar köra axelpress på maskin och sen en till grej med fria vikter men jag vet inte vad det kalls för haha, sorry.

Postat av:
haha hon e skämmig mannen, billig utvikningstjej.
2010-02-12 @ 22:08:24

Lägg ner mannen, Kim Kardashian är inte skämmig någonstans! Hon är otroligt vacker. Hata inte!

Postat av: Nicho
of course you should ^^
vi alla tkr att du har skön musik smak, so go ahead ^^ gör oss inte besvikna =D
2010-02-12 @ 21:48:55

Kul att ni läsare diggar min musiksmak och mina spellistor på spotify!
Allt jag kan säga är; Se upp för spellistan #4!!!

Postat av: Helin
Du är en galeeeeeeeeet bra bloggare, fin dessutom :)
2010-02-13 @ 03:42:27

Tack Helin, du är en gaaalet bra läsare som kommenterar :)
Ne men tack för att du tycker jag är en bra bloggare och fin, det är sånna som du som får mig att tycka det blir kul att blogga!

Postat av: Gab
OMG dööör, din kropp döööödar !!! drääääglaaaaar haha ditt ansikte med, för den delen :P (din personlighet med, troor jag) hihi you've got the whole package !! kisses

2010-02-11 @ 23:53:25

Tack sååå mycket, personligheten var du inte säker på va? haha, du behöver inte vara tveksam för min personlighet är bra den med :) Du har säkert också hela paketet!

Postat av: Ashraf
Shoo Bryan, musklerna du har fått mannen xD
HUr mycket bänkar du? ;)
//Ashraf
2010-02-12 @ 22:16:29

Haha, tjaa Asho, så du spanar in hära va? ;)
Hahah tack :P Jag vet faktiskt inte hur mycket jag bänkar, jag har aldrig testat det.
Jag kör mer maskiner när det gäller brösövningar. Bröstpress osv.
Men ska testa bänka någon gång snart, kan säga till dig då hehe ;)

Postat av:
inse att du e blyg bara, kommer alltid me dina bortförklarningar o sen säger du skriv till mig på face blablabla..

hahaha gullig
2010-02-12 @ 02:47:26

Haha, men jag lovar att hon (tjejen i vällingby) stod på andra sidan och väntade på bussen.
Vad fan kan jag göra, visst kan jag gå fram och börja snacka men det kunde jag inte för att bussen jag skulle hoppa på kom precis när vi började få lite ögonkontakt.

Postat av: Elham
hejsan Bryan, kan du berätta lite om ditt ex asså då menar jag från vilket land hon kom ifrån och vad vare som gjorde att du fall för henne?? :O
2010-02-13 @ 11:51:33

Hahahahaha, inga kommentarer! Ne men jag kommer faktiskt ihåg den dagen, jag var trött och ville faktiskt hem!

Postat av: Champions League
"Det är inte skorna som gör spelaren, det är spelaren som gör skorna!" Tänk på det..
2010-02-10 @ 20:04:29

Tro mig Vapor gör mig till en grym spelare! Tror du Cristiano skulle showa som han gör utan Vapor? Haha.
Ne men det är alltid kul och skönt med nya fotbollsskor, det känns helt enkelt bättre när man spelar!
Fan vad jag längtar tills mina SUPERFLY kommer!!! Mamma fick mail idag om att de har skickats så de är väll framme om 6-7 dagar, om inte lite tidigare också :D

Postat av: latinaqueena
HAHAH MEEN GUUUUD JA KAAN INTEE ANDAAS HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2010-02-10 @ 13:54:08

Haha, någon gillade min pyjamas :P

Postat av: Jasmin
hahahahah bryan måste du va så guulliig!?!? 
får jag tag på dej en vacker dag.. då ajajaj assåh :D

Peaaace <3
2010-02-11 @ 21:09:56

Hahah, oj da! Du bits va?
Haha, ne men tack, du är gullig du med som skriver en sån kommentar :)


För att hitta tidigare veckans frågor och kommentarer så spana in kategorin!

Jag vill också veta vad ni tycker om sättet som jag svarade på frågorna och kommentarerna i det här inlägget.
Som ni märker så har jag inte printat screen som jag har gjort tidigare utan den här gången kopierade jag bara frågorna/kommentarerna.
Vad tycker ni om det? Är det bättre eller inte?

Kommentarer
» BS

Bra att du inte printscreenar, nu blir det tydligare! :) och gillar att du svarar me lite längre svar också.. inte korta som typ "ja" eller "okej, tack" ;)

2010-02-13 // 21:35:31
» BS

verkar inte som att många uppskattar det här inlägget? :S

2010-02-14 // 12:58:04
» JD

haha nästan inga kommentarer xD

Jag tycker det ser snyggare ut när du printscreenar, det såg lite rörigt ut nu :p

2010-02-14 // 13:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback