Veckans låt!!

Har suttit och kollat på matchen mellan Real Madrid och Villarreal!
Shit, vilken härlig match och min favoritspelare tillsammans med Robinho gjorde mål.
Ni vet vem jag syftar på, jo Cristiano! Han gjorde ett snyggt frisparksmål med sin superfly haha ;)

Men aja, nu till ämnet.
Veckans låt!
Av alla gånger ni har fått önska veckans låt här på bloggen så har det här varit den bästa!
Runt 40 kommentarer men ändå så många bra låtar, förra gånger var det runt 60 kommentarer men ändå går det inte jämföra de 60 kommentarerna med de här 40 kommentarerna.
Helt seriöst ni gjorde det skit svårt för mig att välja ut en låt haha.

Jag tänkte och tänkte till slut var det mellan Rihanna's Rude Boy och The Dream's - Right side of my brain.
Jag tänkte igenom länge och bestämde mig sedan för att välja Rude boy för att jag faktiskt gillar den och har lyssnat på den hela veckan. Senast jag lyssnade på den var igår på photoshooten då jag satte på den två gånger under tiden jag och Sara blev fotograferad av Steph.

Låten och refrängen har fastnat i mitt huvud men inte videon dock haha.
Venne men jag gillar inte videon så mycket, jag har knappt kollat klart på hela.
Men i alla fall, tryck på play och lyssna på veckans låt som är önskad av;
(Skrev inget namn).
Synd att vissa av er inte skriver erat namn när ni kommenterar.
För att lyssna på veckans låt tryck på play ovanför senaste inläggen.

Btw, vad tycker ni om den här låten? Var det ett bra val av mig?
Är den värd att vara veckans låt :) ?

Kommentarer
» Dina

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6652012.ab, fyfan vad skönt för er ! no school för mr Bryan imorgon då (Y)

2010-02-21 // 22:50:06
» BS

verkligen helt rätt låt, den är het just nu! och riktigt najs att du valde en FIN bild på rihanna.. ;)

2010-02-21 // 22:53:17
» Sara var namnet!

Braaa klåt jag har inget och skriva mer än så tjingeling :D okej okej hejdå ra?

2010-02-21 // 23:02:47
URL: http://saralii.wblogg.se
» Anonym

dålig låt fan..

2010-02-21 // 23:09:07
» r

Jag är addicted till denna låten asså, verkligen rätt val :D

2010-02-21 // 23:48:26
URL: http://rimbox.blogg.se/
» Anonym

håller med, gillade inte låten i början men nu säger jag bara - kommer döda låten i en vecka nu! :D

2010-02-21 // 23:50:59
» yolii

yh deffoo!!

2010-02-22 // 01:16:59
URL: http://yolandaas.blogspot.com
» :D

Den äger!! :D jag har fasnat på refrängen, come on rude boy, boy, boy .... haha

2010-02-22 // 19:59:53
» :D:d

Aa, den e bra o allt har typ lyssnat söönder dokm senaste veckor. Aja själv då? Vad tycker du om videon tycker du att hon kan dansa elr om hon e bra på att dansa?

2010-02-22 // 20:52:47
» jasse

bryan.. du måste skämta med mig? den suger..

2010-02-22 // 20:58:27
» Anonym

EN av rihannas bästa videon från albumet Rated R... I mean det behövdes lite färg på hennes tillvaro..

2010-02-24 // 00:29:29
URL: http://tiams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback