vilodag

Oh så skönt att få vila idag.

Hade inga lektioner idag utan bara ett studiebesök hos Bromma Pojkarna med klassen.
Jag har ingen träning ikväll vilket innebär att jag ska ta det lungt idag.
Imorse så frågade min Mamma mig om jag ska till gymmet eftersom det var ett tag sen jag gymmade.
Det är ju sant men jag orkar inte gymma just idag, jag är bara för trött...

Idag är det en sån dag då jag inte orkar göra något alls, jag känner mig bara trött och seg.
Har lust att sova men får se om jag gör det,
orkar inte få det svårt att sova sen på kvällen så jag tror jag blir tvungen att hålla mig vaken i alla fall.

Hur mår mina läsare då?
Är ni trötta eller pigga?

Kommentarer
» Maria

Jag är fett trött, det är mycket i skolan, man blir totalt slut liksom.

Hope you enjoy the rest of your day!:)<3

2010-02-10 // 16:22:52
» sarah

piggare än vanligt, det är ju så fint väder ute! vad heter låten som spelas i bakgrunden i din senaste videoblogg, i den som du säger att man kan ringa dig? :D

2010-02-10 // 16:26:33
» sara

trötta.. vaknade för en halvtimme sen, hade egentligen skola idag. haha ej så bra!

2010-02-10 // 16:33:54
URL: http://zcara.blogg.se/
» nicho

Hoppas du uppdaterar lite idag endå :) eller gör ett videoinlägg, dom är också sköna ^^ känns som att du inte gör videoinlägg så ofta nu för tiden :o



haha hursomhelst själv är jag as trött, hade studiedag , så har bara chillat hemma men endå pluggat massa.. helt slut i huvudet asso ^^



Haha sen måste jag ställa samma fråga som den där "sarah" vad heter låten i bakgrunden i ditt senaste videoinlägg ^^

2010-02-10 // 17:11:28
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback