WE ARE THE WORLD

We Are The World är en låt som jag aldrig tröttnar på.
En låt som jag alltid kommer att älska.
Det är så att det finns en ny version av We are the world.
Den blev klar för någon dag sen och jag tänker dela med mig den videon med er läsare här på bloggen!
Jag antar att ni alla redan har sett och hört den första versionen som spelades in 1985.
Men om inte så tryck på play och se och lyssna på den innan du kollar på den nya versionen.

Den är skriven av legenden Michael Jackson och Lionel Richie.
USA FOR AFRICA.

Som sagt den nya versionen har precis samma text som den första, lite ändringar på slutet men annars låter den nästan likadant.
I den nya versionen är artister som min baby Nicole Sherzinger med.
Nicole Sherzinger, Tyrese, Brandy
Även artister som Lil Wayne, Akon, T-Pain, Jordan Sparks, LL Cool J, Kanye West m.m. medverkar i låten.
De ända som jag tycker saknas och som jag tycker borde vara med är Beyonce och Chris Brown.
Men men, den är bra i alla fall.

Tryck på play och njut!

WE ARE THE WORLD

Kommentarer
» BS

nocho kommenterade om den låten nyss :O men den är riktigt fin, älskar att så många grymma artister är med.. och nichole är finast tkr jag också :)

2010-02-13 // 18:25:48
» Saddieeeee ♥

Shit Bryan. Skills♥



Precis innan du la in inlägget skulle jag lägga in exakt samma video utan att jag såg att du la in den...

Mitt mål var "komma före Bryan"



haha :P

2010-02-13 // 18:26:25
URL: http://saddis.blogg.se/
» Moreno

Mycket bra låt, LOVE IT :D Älskar att dem har med Kungen i låten. Kungen Michael Jackson menar jag då :D

2010-02-13 // 18:31:15
URL: http://afilaow.blogg.se/
» nicho

kärlek till den här låten! älskar rap grejen i slutet, och allt annat! :D

2010-02-13 // 19:00:54
URL: http://nichow.blogg.se/
» nicho

älska låten ! :)

2010-02-13 // 19:02:02
URL: http://nichow.blogg.se/
» R

Fan va jag saknar honom <3 !!!!!!!!!!!

Han kommer alltid leva i min hjärta ingen kan ta hans plats han är the one and only,, love u mj

2010-02-13 // 19:17:25
» steff

wow trodde inte den nya versionen skulle va så bra men jag älskar den typ lika mycket som den första..skitbra!<3

håller med dig,vart va beyonce o chris brown?

2010-02-13 // 19:46:00
» Anonym

På något sätt gillar jag den gamla versionen mer. Men den nya var helt okej! Jennifer hudson, pink, celine dion och usher sjöng bäst ;) Mycket kärlek till denna underbara låt <3<3<3

2010-02-13 // 19:58:43
» A

Hahahahahah Chris Brown??? Är ni dumma eller? Tror ni verkligen att dom skulle låta Chris Brown vara med i en sånhär grej. Han har inte ens någon karriär längre. Rätt åt honom. Gillar inte ens rihanna och alla göra misstag och blablabla but still, förväntade ni er verkligen att dom skulle ha med honom? Det skulle se helt fel ut ju. The industry dosent work like that. B borde dock ha varit med.

2010-02-13 // 20:35:27
» Sara=Michael jackson<333

Heej!Jag ÄLSKAR Värkligen Michael jackson ja tycker inte om att göra om hans super braiga låtar! ja gillar inte we are the world så jätte jätte mycket men ja gillar den.ja gillar Heal the world lite mera! Det e jätte fina låtar!

2010-02-13 // 22:38:40
URL: http://sarali.wblogg.se
» En bra läsare:D

The Worlds bäst låt(we are the world).. men den nya är *** så mycket bättre än orgenalet. ÄLSKAR DEN TACK BRYAN för att du la utt låten nu kommer jag att lystna på den hela tiden. LOVE YOU(L)

2010-02-14 // 00:15:48
» melody

helvete va dåliigt.jag vet inte va jag ska säga.. asso T-pain,:S? hur tänkteeeee deeeee?? jävla idjoter

2010-02-14 // 03:13:49
» wicky

OMG !!! Jag bokstavligen föll tårar nu när jag hörde denna låten. En fråga bara , såg jag rätt, var snoop verkligen med? Men jag tycker orginalet e bättre , iiiinnnngggen jävel toppar min kung mj ! Annars så var detta en utav dom sjuuukaste låtarna och jag älskade den <3

2010-02-14 // 11:45:02
URL: http://baarabus.blogg.se/
» JENNIFER

shiit vad man ryste!

2010-02-15 // 16:14:42
URL: http://jenniferissa.blogg.se/
» JENNIFER

shiit vad man ryste!

2010-02-15 // 17:45:47
URL: http://jenniferissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback