YESSSS

Äntligen, äntligen, äntligen!

Arsenal vann mot Liverpool med 1-0!
Det var ett bra match med mycket dramatik! Speciellt på slutet då Liverpool faktiskt pressade Arsenal enormt mycket! Men Arsenal orkade stå emot och vann till slut!

Liverpool fick en ribbträff efter Ryan Babel's hårda skott!
Jag fattar inte varför de bänkar den snubben, han är otroligt grym. Jag har personligen alltid gillar honom, han är en av mina favoritspelare. Ryan Babel har den spelstilen jag gillar.
För er Liverpool fans så hoppas jag att Rafa inser att Babel borde spela från start, eller jag tror han vet det själv men det är något han har emot Babel, jag tror faktiskt det är så... Han gillar nog honom inte.. För det är skumt att inte starta med en spelare som Babel...

Men som sagt, Arsenal vann och matchens vinnare var Abou Diaby!!
Oj som han har utvecklats den här säsongen, oj som han har utvecklats!
Diaby nickade in bollen och gav Arsenal 3 viktiga poeng.
Drömmen om guldet lever fortfarande då Chelsea kryssade 1-1 borta mot Everton.. Eller ursäkta mig!
Jag menar då Chelsea faktiskt förlorade borta mot Everton med 2-1 och United kryssade mot Villa med 1-1.

Go Gunners!

Kommentarer
» kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

SLUUUUTA SKRIV OM FOTBOLL:::::: ända man gör är att bläddra förbi..........skit tråkigt

2010-02-11 // 00:13:24
» BS

SÅÅÅ jävla viktig match, nu finns ändå en liteb chans till guldet kvar.. och, fortsätt skriv om fotboll! man måste ju variera lite..

2010-02-11 // 00:14:53
» lina

Låt han skriva om fotboll,han brinner för det.

Hans blogg,som ska handla om just honom!

2010-02-11 // 00:28:45
» ricko

fuuuuuuck yeaaah fan vad sköönt att dom ÄNTLIGEN vann :D YOUNG GUNZ :D:D

2010-02-11 // 01:15:35
» kadija

tummen upp til dig som gillar arsenal :)

2010-02-11 // 17:21:49
URL: http://sugaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback