YO!

Första inlägget för dagen!

Mår ni bra eller? Själv mår jag prima!
Som ni ser så har jag ingen tröja på mig det är för att jag precis har pumpat skön musik och kört lite styrketräning här i mitt rum så jag är rätt varm. Musiken pumpar jag fortfarande, har höjt volymen så pass mycket att jag är lite rädd för att grannarna ska klaga haha.

Jag har fått några samtal idag och jag kan säga att imorgon har jag fullt upp!
Jag kommer att fotograferas hela dagen, först av några fotografer som jobbar inom ungdomsmottagningen.
Om jag har förståt rätt nu så kommer jag vara med på affischer som kommer att läggas upp på just ungdomsmottagningen, sjukhus, skolor osv, ah ni förstår.
Sen efter det ska jag fotograferas av en vän som är fotograf.

Ska bli kul fan, jag längtar verkligen, har aldrig blivit fotograferad av proffs tidigare haha, när bilderna är klara så kan jag ju lägga upp de på bloggen om ni nu vill se de?

Kommentarer
» nicho

vad har hänt med alla dina adidas tröjor :o

haha hursomhelst , fan vore sjukt nice om du la upp bilderna här på bloggen! är säker på att alla skulle uppskatta det :)

2010-02-19 // 16:07:56
URL: http://nichow.blogg.se/
» Nathalie

Lägg upp bilderna på bloggen! Det skulle verkligen uppskattas:D

2010-02-19 // 17:58:23
» Anonym

wohuhuh bryan gooes modeeeell :D

2010-02-19 // 17:59:12
URL: http://hilals.blogg.se/
» Anonym

fan va coolt om du är med på affischer haha, men de klart att vi vill se de! (lite bögigt kanske om man tänker på att ja e kille :P) men ska ändå bli kul att se...

2010-02-19 // 18:09:59
» lyssna på mig

hahah vadå bögigt? de finns många modell killar o de e inte bögigt att bli fotograferad......

2010-02-19 // 18:30:37
» Anonym

wohuhuh bryan goes not dope !!!!! uggggh

2010-02-19 // 21:01:20
» Jasmin !

ahahaha bryan goeess mmodeell ;D

om inte affischerna hamnar i mitt rum,på väggarna (aa)

aah men självklart vill vi se de här på bloggen :D

good luck ! <3

peaace!

2010-02-19 // 21:15:02
» Anonym

JAAA KLART MAN VILL SE BILDERNA :))

2010-02-20 // 01:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback