Äntligen hemma

Ohh vad skönt att äntligen vara hemma!
Jag kom hem från kista för ett tag sen, nu ligger jag i sängen och skriver det här inlägget... Haha, en kul grej som hände idag var när tre läsare kom fram till mig och sa att de gillade min blogg. Det var inte direkt det bästa läget att komma fram till mig och säga det eftersom jag hade som sagt ett litet möte och tjejerna kom fram och sa det mitt under konversationen. Jag blev lite stressad och sa tack lite snabbt haha. Efter jag hade sagt tack så fråga han jag satt med vad de sa, jag ba det är en lång historia never mind hahah. Men hur som helst så säger jag tack till er igen! :)
Jag ska ta och sätta på lite lugn musik snart och ba softa asså.
Ni ska veta att jag är fett med trött och kommer typ att somna när som helst men jag ska göra allt för att inte somna. Jag ska hålla mig vaken tills klockan blir 00:00 sen ska jag lägga mig. Jag vet att jag har sagt det många gånger innan men nu gäller det fan haha, nu är det dags att vända tillbaka på dygnet! Skoja inte haha!
Jag är trött på att somna fyra på natten eller som igår/imorse då jag somnade sex på morgonen :S
Idag vänder jag tillbaka på dygnet så är det bara!
Btw, jag tycker så synd om er som har skola imorgon, har ni ens hunnit vända tillbaka på dygnet??

Kommentarer
» Anonym

asså skoja inte, jag börjar imorgon, och jag sov nära 3 igår.. shit, de blir svårt att vakna 7 imorrn :(

2010-01-06 // 18:29:11
» Anonym

samma här ska upp typ halv 7 eller 7 imorn..kommer aldrig gå!

2010-01-06 // 19:04:11
» Anonym

aboooooow jag måste upp halv 7 fy feeen. jag e gråtfärdig :'(

2010-01-06 // 19:10:13
» sabrina

haha du är så mobbad och ful riktig gay

2010-01-06 // 19:35:25
» pegah

jag kaaan inte vända tillbaka på dygnet :( och jag börjar på fredaag :(

När börjar du :D

2010-01-06 // 19:36:49
URL: http://iraniieunge.blogg.se/
» everlinn

Jag börjar 11 imorgon, slutar kl.17. PÖÖÖÖÖLEASE

2010-01-06 // 20:33:18
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Anonym

FUCK YOU SABRINA HAN E MKT SNYGGARE ÄN DEJ DU LIKNAR MIN PAPPAS HÖGRA!

2010-01-06 // 21:09:46
» Anonym

Jag såg dig också i kista!:D fast vågade inte gå fram om du bah skulle "VAD VILL DU!?" hahah, ringde min kompis precis efter och bah Jag såg bryan nyss!! Tack för ett så fint ögongodis:)

2010-01-07 // 00:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback