bråttom

Oj nu har jag lite bråttom faktsikt, jag skulle möta min kompis mecko klockan två men jag vaknade klockan två istället haha. Jag vaknade av att han ringde mig!
Men egentligen är det hans fel eftersom jag vaknade klockan tolv och messade honom att vi ska ses klockan två, han svarade inte vilket fick mig att tro att han sov så jag ba, okej då fuck it jag sover också... Hade han svarat hade gått upp från sängen men eftersom han inte svara så låg jag kvar.
Men hur som helst nu ska jag trycka i mig något snabbt sen ska jag åka och möta upp honom, btw jag har ju inte sagt vad vi ska göra... Vi ska gymma, hehe..
Jag checkar in sen när jag är hemma igen
Kärlek o Respekt

Kommentarer
» Anonym

hahaha jag håller med, rätt åt honom för att han inte svarade.. ;D

2010-01-10 // 14:13:00
» .

hahahah stackarn :p

2010-01-10 // 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback