Bryan tipsar musik!

Alla ni läser min blogg av många olika anledningar!
Vissa för att de gillar min musiksmak, vissa för att de tycker om mitt utseende,
vissa för att de känner mig och vissa läser och följer min blogg bara för att de är beroende den haha.
Ne, men det finns säkert jätte många anledningar till varför ni följer min blogg men en sak är jag säker på och det är för att många av er gillar min musiksmak!
Jag har tidigare tipsat er om två låtar, det här blir den tredje och jag måste bara säga att den är riktigt skön att lyssna på... Speciellt nu när det är mörkt och kallt ute...
Jag minns när jag var mindre och den här låten var ny, jag och min syrra Liza lyssnade alltid på den.
Jag var typ 11 år gammal när den här låten släpptes och fyfan vad Jennifer Lopez ägde musikvärlden då!
Hon kom med hitlåtar hela tiden!!
Den här låten heter All I Have alltså Allt Jag Har.
Låten, texten och videon är underbar!
Jag tycker de är jätte söta ihop men J.Lo som hon kallas för har en man och två barn redan så..
Hur som helst tryck på play och njut... Jag tar en tillbaka till 2002!
Visst var den skön att lyssna och se på?

Kommentarer
» Anonym

minns faktiskt inte den :O

2010-01-03 // 18:09:27
» Anonym

vilken shit talker du är. vrf klankar du ner på alla andra när du själv ser ut som skit? väx upp. Hur gammal är du? 18? 19? du beter dig i alla fall inte som det

2010-01-03 // 18:11:08
» Naomi

Kommer ihåg hur jag dog för den låten när den kom. Älskar den fortfarande och tröttnar aldrig på den! Riktig gammal klassiker. :D

2010-01-03 // 19:13:24
» Anonym

So many memories...

2010-01-03 // 19:21:13
» Anonym

love this song,

wonderful to listen to now during the winter, arouses memories ..

2010-01-03 // 19:24:45
URL: http://ventieight.blogg.se/
» Anonym

neeeeeeeejj

2010-01-03 // 20:31:16
» Anonym

Ohh jag minns den låten! Jennifer var min idol då (tror att jag gick i förskolan eller ettan) :P

2010-01-03 // 21:46:56
» What

Ohh jag minns den låten! Jennifer var min idol då (tror att jag gick i förskolan eller ettan) :P

2010-01-03 // 21:47:56
» Hej ja vet inte vad ja ska heta

Emmmehhh...om du läser den här komenatren kommer du tycka den var väldigt skum :D.Jag tycker den där låten var rätt så bra faktist.Ja minns den tyvärr inte kanske e för ja är........Hummmm ja tror inte det är rätt til fälle och säga hur gammal jag är...Tack för att du pallade och läsa den här tråkiga skuma komentaren! Tjingeling!

2010-01-03 // 23:35:55
URL: http://mulattobee.blogg.se/
» Anonym

Den här låten ger mig verkligen minnen och precis som du Bryan, så lyssnade jag och min storesyrran på den hela tiden när vi var yngre.

Gamla rnb låtar är det BÄSTA som finns!

2010-01-04 // 00:35:02
» everlinn

LL är grymt snygg

2010-01-04 // 01:07:12
URL: http://everlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback