Bryan tipsar musik! - Nelly - Air Jordan!

Nelly i mitten tillsammans med basket legenden Michael Jordan.
Nelly har på sig J's, jag antar att Michael Jordan är stolt över sitt sko märke :)
Behöver faktiskt inte skriva så mycket mer än att den här låten är tung och handlar om J's.
För er som inte vet vad jag menar med J's så menar jag skomärket Jordan, Air Jordan!
Dom här hade min syrra Liza när hon var yngre och spelade basket hehe, jag dog typ för de, jag ville låna de hela tiden och ha på mig de till skolan hahah!

Precis som vilka skor som helst nästan så finns det olika skomodeller i Air Jordan.

Nog om bilder på skorna haha, tryck på play och spana in musikvideon.
Det är rätt sent nu, du vill inte väcka din familj så sätt på dig hörlurar,
höj volymen och pumpa låten haha.
Ciara har faktiskt på sig likadana skor som min syrra hade när hon var yngre.
Om jag minns rätt nu så köpte min syrra de från sneakers n stuff 2003 och tänk att Ciara har på sig likadana nu... J's går aldrig ur mode, man kan ha på sig de nu och man kan ha på sig de om 10år! Tryck på play nu, shiieet asså haha!
Glömde skriva att för er som inte vet så är låten ej är ny, den är från 2007!

Kommentarer
» Anonym

SÅ SKÖN LÅTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!

2010-01-12 // 00:54:41
» Patricia

http://www.youtube.com/watch?v=yD45JbnG2zQ

Omarion ft gucci mane - I get it in

RIKTIGT SKÖN LÅT och videon är bara för fet:D

2010-01-12 // 02:59:16
» bratz

den här låten har jag letat länge på : Nelly= NWA

2010-01-12 // 14:20:27
URL: http://www.nattstad.se/princesstiana
» Evie

Nelly är min man :)

2010-01-12 // 21:46:41
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Anonym

fuck off jävla evie! NELLY IS MA MAN AND THATS IT!

2010-01-13 // 15:55:28
» Anonym

hahahahhaha omg trodde först du skrev att dom var tillsammans:P

2010-01-14 // 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback