Bryan tipsar musik!

Seanst jag tipsade er om en låt var förra veckan.
Då tipsade jag er om Alicia Keys låt Try sleeping with a broken heart!

Den här gången tänker jag tipsa er på att lyssna på den här otroligt sköna låten.
Den är några år gammal med tanke på att det nu är 2010 haha.
Men den är riktigt skön, beaten, texten och sättet som han sjunger är 100% NICE!


Låten handlar om en tjej som är fin, söt & vacker som en Ängel!

Låten heter just Angel och det är Pharrell Williams som sjunger.
Jag gillar när han sjunger:
She's the girl you take her home to mother...

She's an angel
She's the girl, I want to share my dreams
She's an angel
I don't care if she can't fly over things
She's an angel
I don't care if ya can't see her wings
Watch her flyyyyyyyy, yeah, ohhh oh...



Jag tycker att jätte många har glömt bort Pharrell!
Han är bland de bästa där ute!
Man hör inte så mycket om honom här i Sverige men han släpper nya låtar då och då men det han gör mest är att fixa låtar till andra artister, dvs han skriver texter och fixar beats!
Tung är han!

Kommentarer
» Anonym

Soft ;)

2010-01-01 // 23:58:58
URL: http://suuugar.blogg.se/
» Anonym

hur fan ska jag glömma min man? Pharrell är min man älskar hans stil!!

2010-01-03 // 19:29:47
» Looove youuuu!

I just call to say, i love you! Haha men de gör ja faktiskt!

2010-01-05 // 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback