Byggar Bryan

Idag satte jag ihop en likadan hylla som jag och Mammsen satte ihop igår,
skillnaden var bara att den jag satte ihop idag är mindre.
Som jag skrev igår så glömde Mamma beställa två små hyllor... Små och små de är ju stora bara att den vi satte ihop igår är STOOOR haha så den andra kan man säga är liten, men hur som helst så ska vi boka en till mindre hylla snart!
Så många delar man är tvungen att sätta ihop!
Well, jag antar att jag måste läsa instruktionsboken! Och följa steg för steg!
Jaha, är det så enkelt? men dåså... Då förstår jag... SAAAAJK!
Bryan aka Mulattobee fattar typ inte nåågot haha!
Okej nu har jag i alla fall kommit halvvägs!
Byggar Bryan jobbar hårt!
Haha jag är grym fan, kommer ihåg att jag fick MVG i träsljöd när jag gick i 9an.
NICE!

Kommentarer
» ALBYS KATT!!!!<3333

Bryan vilka söta bilder ;D!!!!



PS DIN BLOGG ÄR SKIT BRA! BIG LOVE <333333333

2010-01-20 // 23:48:50
» m

Bryan glöm inte att gymma benen också.. annars kommer du få skum kropps form, syns att din träning ger resultat på överkroppen =) men som sagt glöm inte benen dom är lika viktiga :D

2010-01-20 // 23:57:14
» Myself=)

Har likadan byrå=) .. byggde den också själv fast i större verison=D lyckades bra, men nu efter ett tag så släpper sig lådorna =/

2010-01-21 // 13:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback