Chris Brown's Twitter

Chris Brown firade sin nyårsafton på P.Diddy's fest i Miami och sedan rullade han vidare till Lady Gaga's fest!
Jag antar att många av er följer era favoritartister på twitter.
Chris brown har ju twitter men har inte uppdaterat den så mycket de senaste månaderna.
Jag spanade in hans twitter precis och han skrev följande:
Please Follow Me Back. I’m back on twitter for good now…
I was going through some things but your boy is back. 2010 Let’s Go.
I decided to come back and connect with the fans for 2010.
It’s only right because I love ya’ll. So Please Re-Follow

Glöm inte heller föja mig på twitter!
twitter.com/Mulattobee

Kommentarer
» oimggggggg döööör av gaaaarvvv

omgg märkte en annan grej vilka kanaler har du i ditt huve faaaan den e,ser ut som e tb apparat fannn hahahahhahhahahahhahahahah om du har 3an säg till mig vantade på sex and the city o min tv e söndeer hha let me know :d

2010-01-02 // 23:52:24
» Anonym

Vet du varför det inte funkar att komma in på Chris Browns twitter? Är det bara så för mig?

Det skulle vara jätte snällt om du skulle kunna lägga upp länken till hans twitter om du kommer in på den.

2010-01-03 // 00:06:59
» Anonym

va heter chrisbrowns twitter

2010-01-03 // 00:33:17
» Anonym

aa samma för mig! det funkar ej!!!!!!!!!!!!!!1

blir galen

2010-01-03 // 01:08:15
» .

aa bryan lägg upp länken på din blogg till CB twitter , den funkar inte för mig heller :(

2010-01-03 // 13:05:45
» Anonym

aaasså de inte ens sant att de han. Han sa själv förut att han inte kan ha twitter för alla dömer så jäävla myke. Så tro inte att de riktiga chris brown för han har inte sagt att de han.

http://twitter.com/mechanicaldummy

2010-01-03 // 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback