Christina Milian

Min drömtjej Christina Milian är som vi alla vet gravid.
Hon sågs i Hollywood och berättade att hon är ganska nervös över att föda.
Hon berättade som sagt att hon är nervös över att föda barnet.
Hon sa även att det är nog det mest nervpåfrestande grejen.
Varje dag tänker hon;
Vad händer om jag föder barnet för tidigt?
Men så länge jag har Dream vid min sida så kommer allt gå bra.

Jag måste bara säga att jag är fett avis på The Dream, fan vilken tur han har hahah!
Men hur som helst, jag är fett nyfiken på hur barnet kommer se ut :)

Kommentarer
» josefine

aw hon är lika vacker som vanligt :D

2010-01-17 // 05:53:33
URL: http://princessjossie.blogg.se/
» sasha

vad heter låten som e på detta inlägg?

2010-01-17 // 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback