Dagens Fråga

Jag kollade precis igenom alla kommentarer jag har fått idag.
Det var en kommentar jag fick för någon timma sen, någon hade skrivit:
Läser du ens dina kommentarer?
Mitt svar till dig är, ja det gör jag. Jag läser alltid era kommentarer.
Idag var det någon som skrev följande;
Bra att du frågade mig det för du påminnde mig faktiskt om henne haha.
Hon kom aldrig i Fredags som det var planerat eftersom hennes flyg blev instället pga ovädret i London.
Hon kommer imorgon!
Det första jag ska säga när jag ser henne är att hennes läsare vill att hon ska börja blogga igen så oroa dig inte, jag tänker säga det till henne :) Hon kommer säkert att börja blogga nu när hon är här.
Hon har tyvärr inte så mycket tid att blogga när hon är i London, hon har fullt upp!
http://liizaahs.blogg.se/

Kommentarer
» ilham

hej bryan du vet väl att du jättesnygg :D jag har en fråga kan du skriva ett inlägg om dig själv bara vad du tycker om o vad du inte tycker om , vilka kändisar du gillar favortit mat favorit låt hur du är som en person och vart din nästa tatto ska vara och vad det ska stå det skulle vara jättesnällt om du svara :D en till sak kan du ha oxå typ en videoinlägg där du säger namn på några läsare men du kan typ skriva en dag innan o berätta det så att läsarna säger deras namn hoppas att du iaf förstod det jag skrev puss&kram :D

2010-01-17 // 21:38:26
» Meems.

vadret i london var fett nice idag. sol och klar himmel. kollade upp pa natet att vadret i sverige e bara for sorgligt for o va sant :P

2010-01-17 // 22:06:50
» Anonym

BRYAN

Kan du skriva om dina vänner. De du hänger med, vad de heter, vad de gillar. Typ olika långa inlägg om varje person. Så vi vet vilka du brukar spendera tid med. SNÄLLLAAAA

2010-01-17 // 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback