Dagens frågor & Kommentarer

Haha, är det sant? Nääe det är väll bara någon som driver.
Vissa kanske inte fattar själva grejen men igår skrev jag att jag såg en tjej som typ såg ut som en modell och som jag verkligen fastade för. Den här tjejen påstår att det kanske var hon hehe...
Hur som helst Alexandra, adda mig på facebook hahah!

Hejsan Bea!
Min favorit rnb sångare.. Oj vilken svår fråga.. Jag kan nog inte säga en, jag har massor.
Men Chris Brown, R.Kelly, Joe, Usher and the lista goes on hehe.
Oj, det var ju inte en fråga, det var ju tre frågor!

Asså..
Häll vatten på min blogg då.

Nej jag menar inte ögonfärgen, då hade jag skrivit att jag fastnade för hennes ögonfärg.
Hon hade bruna ögon och när jag menar att jag fastnar för en tjejs ögon så menar jag att hon har något i hennes ögon som får mig att smälta hehe, jag vill bara fortsätta se henne i ögonen... Det är vad jag kallar glimten i ögonen.

Jag antar att jag är trevlig.
Idag när jag var på väg till gymmet så var det ett gäng med tjejer framför mig och en av de kom fram och frågade om det var jag som var Bryan, då svarade jag ja, då sa hennes kompis att min blogg är bra.
Jag smajlade bara och fortsatte gå så våga kom fram hehe, jag bits inte.

Hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback