Dagens frågor & Kommentarer


Haha, shit ni märkte det också men det kanske inte var så svårt att märka det heller eftersom jag typ aldrig kollade mot kameran... Jadu Elin, du är nyfiken va? Och Mia undrar vad jag kollade på hehe.
Jag kollade faktiskt på mig själv hehe, kollade på tvn och Lina var smart eftersom hon hade rätt!

Men åh, vad generad jag blir... Tack <3
Jätte fint sagt, den ska jag fan använda när jag ska försöka haffa någon hehe ;)

Återigen, jag blir så generad. Vad ska man säga när man hör eller läser nått sånt?
Tack? Det låter inte bra tycker jag men jag säger tack i alla fall... Tack detsamma, du är säkert också jätte söt och fin.
Vem vet du kanske är tjejen jag blir kär i om jag bara får veta vem du är och du slutar spela hemlig hehe.
Tack för att du gillar min blogg :)

För att hitta tidigare "Dagens Frågor & Kommentarer" inlägg,
spana in kategorin Dagens Frågor & Kommentarer.

Kommentarer
» steff

måste ba säga det här;

nu har du typ fått mig att börja gilla drake! lyssnar på honom om o om o kollar på klipp ,började efter dina drake inlägg inann tyckte jag ba han va ok

xD

2010-01-30 // 01:52:49
» pramita

lyssna på toni braxton ft trey songz - yesterday

Justin Garner - beat of my heart

i think u gon like it ;)

2010-01-30 // 11:09:43
» imano

shha :) kan du fixa design o sånt ?

2010-01-30 // 11:27:03
» Anonym

haha lina du är smart fan ;)

2010-01-30 // 13:17:51
» Anonym

Du borde ha "läsarträff", då du väljer ut en läsare som du typ tar en fika med eller något! tror att ganska många skulle vara intresserade utav det :D

2010-01-30 // 14:45:54
URL: http://idawestling.blogg.se/
» nicho

haha bryan du har verkligen många söta och sköna läsare ! :D

2010-01-30 // 14:56:14
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback