Dagens frågor & Kommentarer


Kul att du gillar min och hennes blogg!
Hmm, hon kommer att blogga så fort hon är här i Sverige och hälsar på.
Senast jag pratade med henne i telefon så sa jag till henne att några av hennes läsare undrar när hon ska börja blogga igen och då sa hon att hon tänker göra det när hon är här i Sverige.
Så det ända jag kan säga till er är, hooold on! haha.

Tjaa, jag softar bara. Vad händer själv hehe?
Jag använder mig av ett nedladdingsprogram som heter Limewire.
Jag rekommenderar den endast om du har virusskydd på datorn för det är lätt att få virus.

Haha, ifall du ej svarar har du problem... Hur menar du?
Men hur som helst, nej jag har inte den kanalen men jag vet vilken kanal det är.
Den är fett bra, önska jag hade den. Jag ska prata med Mamma och Pappa om det faktiskt.
Den kanalen är bra för de visar bland annat en Kim Kardashians reality show!

Haha, juste jag ställde den frågan till er läsare för några dagar sen.
Om ni tycker att jag och Corbin Bleu är lika.
Ska jag vara ärlig så tycker jag också vi är lite lika, vissa av våra drag är väldigt lika...
Håret är inte lika hehe men ögonen och typ smajlet är lika.

Kommentarer
» nicho

haha du har hittat din look - alike :D nu vet du hur du kmr se ut om du hade hår som honom haha ^^

2010-01-26 // 19:18:18
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Varför så mycket luft

2010-01-26 // 19:19:34
URL: http://isalis.blogg.se/
» Jessicas little closet

corbin är väldigt söt :D så du ska ta det som en komplimang :D

2010-01-26 // 19:22:04
URL: http://jesi.blogg.se/
» m.sad

hej bryan, jag tycker du borde ha en sån här dagens kommentarer varje vecka :D btw, hälsa mecko ;) det var kul att smsa med han haha ännu roligare när han ringde upp mig höhö

2010-01-26 // 19:24:25
» It´s you and me baby !

Kul :)

2010-01-26 // 20:10:33
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
» Anonym

"ifall du ej svarar har du problem..." "hur menar du?"



HAHAHAHAHAAHAHAH fyfaaaaan de bästa jag någonsin läst, shiiiiiiiiit!!! :D

2010-01-26 // 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback