Dagens frågor & Kommentarer

Tja Sara. Ja det gör jag, jag vet vilken låt du menar... Jag hörde den förra året, den är fett skön jag vet hehe.
I want you, to want mee...lalala ;)
Hehehehe, nej jag var inte på G med henne men hon var på G med mig!
Skämt o sida men nej, jag har inte varit på G men henne. Jag har tjafsat med henne, det har jag.

De är kompisar och var aldrig ihop utan de var på G. Kieran Richardson heter han.
Ja mannen hehe, nee men jag kände att jag inte orkade mer... Inte för att jag ville snagga mig men det blev jobbigt när min syrra Lisa flyttade till Los Angeles, jag fick alltid fråga runt och leta efter någon som kunde fläta mig. Exakt hur långt vet jag inte men jag kommer ihåg att sparade håret i 6 månader sen fläta jag mig men jag hade löshår eftersom det inte skulle funka annars, så 6 månader med löshår... kanske 8 utan.

Haha det är fan sant, inte alltid men nästan alltid :P
Jag tror det beror på att jag tränar väldigt ofta, typ varje dag.
Jag gymmar och sen tränar jag fotboll också så jag tror nog det är därför jag känner mig lite trött ibland.
Ska jag vara ärligt så tror jag mest att det beror på att jag lägger mig för sent, från och med nästa vecka ska jag börja lägga mig vid klockan 11 fan.

Haha, Bryan, Bryan!
Tycker du? haha oj, tack ska du ha! :)

Kommentarer
» MESS

woow varför ta du inte dom frågorna som är viktiga, utan bara dom du vill ställa!

2010-01-22 // 22:45:43
» shooorty

meeeenn lilla bryan!! lyssna Chris Brown- Shine for me !!!!!!!!!!!!!

ok bye :)

2010-01-22 // 22:50:22
» Anonym

när kommer din syster till sverige?

2010-01-22 // 23:40:16
» Anonym

Har du fått nått proffskontrakt i England än eller mannen??

2010-01-23 // 00:35:06
» Nicho

Tack för svaret! uppskattar det fett mycket :)

Dags för mig att börja spara lite hår då ^^

Men ungefär hur ofta flätade du ditt hår? Gör det ont? :o och går det att duscha med dom? :D haha förlåt för att jag spammar med frågor men vill inte ångra att ja spara mitt hår för de i alla dom här månaderna ^^

2010-01-23 // 16:20:07
URL: http://nichow.blogg.se/
» steff

lyssna på den här låten.. day 26 - free

tror du kmr gilla den.

2010-01-24 // 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback