Dagens planer


Wohooo! idag har jag mycket jag ska göra!

Innan jag börjar skriva dagens planer måste jag bara säga att jag är chockad över att jag orkar skriva ett inlägg så tidigt. Jag somnade fan sent igår, jag somnade runt halv 4... Fuckt up asså haha.
Men anyways det här ska jag göra idag!
Dagens Planer

Dra till banken och fixa lite saker.
Dra till gymmet och prata med min personliga tränare.
Möta upp min kompis Adry i kista.
Softa hos mig med Adry, spela lite FIFA osv.
Möta upp Biggie i Kista och checka runt lite där.
Sen hem och ta det luungt!

Nu ska jag ta och äta en grym frukost! Det gäller ju att få en bra start på dagen hehe!

Kommentarer
» Vic

SHIT, VAD HAR HÄNT MED DIG, DU BÖRJAR JU LIKNA SOM ALLA ANDRA BLOGGARE NU, EGEN TRÄNARE, ORKA.

DET ÄR SYND FÖR ATT JAG GILLADE DIN BLOGG MEN NU KÄNNS DET SOM OM DU EXAKT SOM DE ANDRA BLOGGARNA!

lycka till iaf

2010-01-06 // 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback