Lär känna mig lite, lite mer

Brukar du komma i tid: Ska jag vara ärlig, nej det brukar jag inte... Endast om det är VIKTIGT!
Hur lång är du: 187cm
Kan du laga mat: Jag skäms för att säga det men nej det kan jag ej.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går sista året på gymnasiet. Inriktning sam/fotboll
Vad har du på dig just nu: Boxers och min röda tröja (a).
Har du någon fobi: Spindlar och äckliga insekter.
Hade du en bra kväll igår: Typ inte, jag hade huvudvärk fan!
Vilket är ditt senaste inköp: två t-shirts.
Din favoritdryck på morgonen: Godmorgon juice (Apelsin).
Var fick du dina senaste pengar ifrån: I vardagsrummet av Mamma.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sov hos en tjejkompis... Skoja, jag sov i min säng inatt.
Vad hade du sönder senast: Lampan i hallen, sparkade lite boll hemma hehe.
Vem snackade du med senast: En väldigt nära vän till mig, Agid..
Varm favoritdricka: Te?
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Förra veckan då jag låste in min skåpnyckel i skåpet när jag skulle gymma.
Saknar du någon just nu: Njaa, ah faktiskt... Hon vet vem hon är..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ringa med dolt nummer
Någon jag stör mig på: Rihanna.
Intressen: Fotboll, gymmet, tjejer, lyssna på musik, kramas.
Senaste person du kramade: Kommer inte ihåg vad hon heter...
Senaste person du ringde: Min fotbolls kamrat Agid.
Senaste person som ringde dig: En tränare.
Vad drack du senast: Mjölk.
Vill du ha barn: Ja, absolut!!
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja det klart jag gör.
Har rakat dina ben någon gång: Nej jag behöver inte, jag har baby hy..
Är du sugen på något nu: jaa, myspys.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Koffein är farligt :o
Använder du hudkräm: Ja det klart, varje gång efter att jag har duschat. Jag ska inte vara torr och hård utan jag ska vara len och mjuk... Only for the ladies!
Attraheras du av tjejer som har håret som Cassie: Nej, jag gillar tjejer som har långt fint och vårdat hår!
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop så klart, det är så jobbigt annars.
Brukar du baka: Haha hell no! Jag kan knappt laga mat hur fan ska jag kunna baka :o
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag men det kan alltid bli bättre och det ska bli bättre!
Vilken låt lyssnade du senast på: Låten som jag har som Veckans Låt på bloggen hehe.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Njaa, tveksamt faktiskt.... Hehe men nej, jag sov ensam inatt..
Vad tycker du är äckligt: ofräscha personer.
Har du pengar på mobilen: Ja haha, jag tankade faktiskt på mobilen imorse :p

Kommentarer
» =)

Bryaaaaaaaaaaaan, C'mon jag har väntat på videon där du pratar ryska jäätte länge! =(



Du får inget Mwah! den här gången, haha

2010-01-13 // 17:35:14
» Anonym

jaaaaaag älskar din blogg, men jag har en fråga är du bög, asså det är inget fel med det men är du?:)¨

snälla svaara:)<333333

2010-01-13 // 19:19:57
URL: http://anonym
» ..

äru dum vadå bög asså ärligt

2010-01-14 // 17:39:04
» Anonym

har inte cassie vårdat hår då? :S

2010-01-15 // 09:11:08
» shooorty

Eftersom du e så lång, kan du tänka dig gå ut med en kort tjej? typ 150-155 cm ? asså ur en killes perspektiv, skulle det se konstigt ut? hehe :D

2010-01-15 // 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback