Drake

Tryck på play för att se hur det ser ut när Drake ska ta foton till en tidning.
I det tidigare inlägget ville jag veta lite vad ni tycker om Drake och hans musik, det var inte många som kommenterade men den var någon som skrev att han/hon stör sig på att Drake har så mycket luft ibland.
Visst det kanske ser ut som det i hans musikvideos, det gör det väll på allas... Bow Wow's, Soulja Boy's osv...
I den här videon så ser man en helt annan sida av Drake.
Han verkar vara en lugn snubbe som vet vem han är. Jag skulle vilja säga att Drake är äkta.
Han försöker inte vara någon, han är sig själv.
Det märker man när han i videon säger att vad han än har på sig för kläder så vill han känna sig bekväm och självsäker.
Spelar ingen roll om det är en kostym, en t-shirt eller ett par enkla jeans..
När han har på sig något så vill han känna sig bekväm och se självsäker ut!
Han säger; Jag gillar att se självsäker ut, jag gillar att se ut som att jag tror på mig själv!
Det är sånna personer som Drake jag ser upp till.
Han säger även att när han har kan så spenderar han tid åt att ta kort med sina fans, krama de osv.
Det är najs att ens ha fans säger han också... Så du som tycker att Drake har luft... Jag hoppar du har märkt att han inte har det.

Kommentarer
» E =)

Haaan e skit bra Love him!<3 Forsätt blogga o lägg in mer videoinlägg du har bra musik smak looove iit ! Just do ur thing Bryan ! ;)

2010-01-26 // 23:58:28
» nicho

haha guess I was wrong :D

fick bara fel intryck av honom när jag hörde honom sjunga "fed up" nää men det här fick mig att ändra åsikt om honom kan jag säga ^^

2010-01-27 // 08:30:53
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

Han är grym! Sexig är han också (A)

2010-01-27 // 16:29:22
URL: http://idawestling.blogg.se/
» Anonym

sheet maan hahh that's what am talking about..this man is sick! babyy booy draakeee

2010-01-27 // 17:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback