Första inlägget 2010

Wohoo! Mitt första inlägg 2010!!!

Igår hade jag det riktigt nice!
Hur hade ni det??
Igår fucka vi ur, och när vi fuckar ur shit vi fuckar ur bra!
Haha, mera bilder från nyårsafton kommer senare...


Tolga är väldigt "nykter" på den här bilden haha...
Den här killen mår ej bra när han dricker...
1. Han blir seg och typ sätter sig för sig själv.
2. Han får dåligt självförtroende och säger saker som:
'ingen vill dansa med mig'.

3. Repeterar om och om igen: Bryan jag är full, Bryan jag är full.

Som sagt mera godbitar från nyårsafton kommer lite senare, hold on!

Kommentarer
» Melody

åååh han är min soulmate haha:D

men fyfan. ja va borta igår ja minnss fan inget.

aldrig varit så borta som igår. fyfan ! aldrigmer ska ja dricka så mkt

2010-01-01 // 17:35:27
» Tiam!

tolgish äre så du blir på fyllan va?haha;)

2010-01-01 // 23:52:58
URL: http://tiam.bloggerska.se
» Anonym

Hmmm en gång du skrev nåt om glimt i ögonen hmm har jag de ? hahahah för skojs skull :)

2010-02-10 // 20:27:00
URL: http://dirtysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback